Industry Wire

Geplaatst door Zenith

Marc Verschoor Managing Director Zenith Nederland

Na het afgelopen jaar als COO geopereerd te hebben van Zenith is Marc Verschoor per direct benoemd tot Managing Director Zenith Nederland.

Cornelie Weller, CEO Publicis One:
“Ik heb Marc leren kennen als iemand met een sterke digitale en technologische kennis en achtergrond met focus op klant(tevredenheid). Het afgelopen jaar heeft hij zich vooral ook bewezen op het neerzetten en bouwen van een sterk team en een duidelijke koers voor Zenith, inclusief de aansluiting op Publicis One. Dat gecombineerd met zijn scherpe blik op de rol van mediabureaus in de toekomst en zijn fijne persoonlijkheid maakt dat ik zeer trots ben dat Marc zich voor langere termijn als leider van Zenith aan ons heeft gecommit.”

Marc Verschoor:
“Met veel enthousiasme en ambitie ga ik aan de slag als Managing Director van Zenith. Zenith is een waanzinnige organisatie met een heel sterk internationaal netwerk maar vooral ook lokaal veel talent en mogelijkheden. Daarnaast biedt het Pubicis One netwerk directe toegang tot disciplines die eerder moeilijker aan te sluiten waren. We hebben ons de afgelopen periode vooral gefocust op het sterker maken van het team, de structuur en de positionering. Die facetten gaan hand in hand bij het duidelijker profileren van een organisatie. De volgorde daarvan is ook cruciaal, dus eerst beginnen met de mensen en de creatie van het juiste team. Daar hebben we een aantal duidelijke stappen in gezet. Er volgt dus binnenkort meer nieuws aangaande enkele cruciale nieuwe aanstellingen. Met de aanscherping van Zenith’s positionering zijn we in eerste instantie onze dienstverlening op bestaande klanten aan het verbeteren. Uiteraard zullen we de aankomende tijd ook actief op zoek gaan naar nieuwe klanten waarbij onze methodiek duidelijke meerwaarde kan leveren. Onze aangescherpte ROI+ positionering is nu echt praktisch toepasbaar geworden waarbij het fundament in data en insights ligt. Daar hebben we dan ook fors in geïnvesteerd.”

Over Zenith
Zenith is The ROI Agency. Wij mixen data met technologie en briljante specialisten en ontdekken zo nieuwe mogelijkheden, overwinnen complexe uitdagingen en laten de bedrijven van onze klanten groeien. Zenith is onderdeel van Publicis Media wereldwijd, (een van de vier oplossingshubs binnen de Publicis Groep) en houdt in Nederland kantoor binnen Publicis One Nederland. Wij werken met ruim 5000 geniale specialisten in 95 markten. Wij zijn experts in communicatie & mediaplanning, content, performancemarketing, value optimisation en data & analytics. Zenith werkt met enkele
van de bekendste merken, zoals Coty, L’Oréal, Nestlé, Triodos Bank, Mercedes Benz, IGLO, LOI & CZ.

Over Publicis One Nederland
Publicis One Nederland is een House of Brands van twaalf gespecialiseerde labels op het gebied van creatie, media, technologie, data & productie, met als doel onze klanten te helpen groeien. Onze labels werken samen in multidisciplinaire teams, onder één P&L en worden als één organisatie aangeboden. Klanten van Publicis One hebben hierdoor toegang tot al onze gespecialiseerde labels,
talenten, expertises en tools, en ontvangen de beste geïntegreerde merk-, media- en/of (digitale)
communicatieoplossingen, zowel op lokaal en internationaal niveau. Onze labels zijn: DigitasLBi, Publicis Amsterdam, Starcom, Zenith, MSLGROUP, Found, Leo Burnett, Performics, LiquidThread, Moxie, Prodigious en Vivaki Exchange.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht