Industry Wire

Geplaatst door AdCalls

Marktleider AdCalls kiest voor Smith Communicatie

AdCalls, marktleider in ‘call tracking’ binnen marketingcampagnes, heeft PR- en communicatieadviesbureau Smith Communicatie gekozen om de PR te gaan verzorgen. AdCalls Call Tracking geeft inzicht in alle telefonische conversies van on- en offline marketingcampagnes en is hiermee onmisbaar voor marketeers en bureaus die zich richten op conversie-optimalisatie. Zo kan er op basis van de verzamelde data worden bepaald welke zoekwoorden wel/niet tot telefonische conversies leiden. Smith Communicatie wordt ingezet om zowel de bekendheid van AdCalls als van ‘call tracking’ te vergroten. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl en www.adcalls.nl

 

Leontine Smith, directeur/eigenaar Smith Communicatie: “AdCalls is een ambitieuze start-up. Ze zijn pas drie jaar actief en nu al marktleider en challenger van Google. Ook Smith Communicatie wordt vaak gezien als underdog en challenger van de grote bureaus. Wij zijn een compact PR-bureau, maar realiseren veel impact. Dat sprak Adcalls zeer aan. Wij zijn dan ook trots de PR te mogen verzorgen voor deze marktleider en kijken uit naar de samenwerking!”

Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is een landelijk opererend PR- en communicatieadviesbureau gevestigd in Den Haag. Het bureau is in 2003 opgericht door Leontine Smith en bestaat uit een team van acht communicatieadviseurs met ruime ervaring op het gebied van PR- & communicatievraagstukken. Naast een unit die zich richt op ‘online klanten en -communicatie’ en de net opgerichte ‘global challenges’ unit, heeft het bureau tevens een eigen eventsafdeling. Smith Communicatie verzorgt en bewaakt de communicatie en PR voor tal van bedrijven, zoals o.a. Europeana280 campagne (virtual reality fietstocht langs kunsterfgoed), Smart Shopping programma (werkveld van het Haags Retailpunt), Hilton The Hague, de Koning Willem I Prijs en Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap, Rijvaardigheidscentrum Lelystad, Food Truck Festival TREK & Festival DORST, WTC The Hague en de Pier in Scheveningen. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht