MCR en Retailminds bundelen krachten

MCR BV en Retailminds BV hebben de krachten gebundeld in MCR Retailminds B.V. Gezamenlijk gaan zij verder onder de naam MCR, waarbij Retailminds de merknaam wordt van de online raadpleeg- en informatiesystemen.
Beide partijen hebben een jarenlange ervaring op het gebied van retail-locatiestrategie, verzorgingsgebieden en diepgaande inzichten in marktgebieden en consumentengedrag.
Waar MCR zich met name richtte op fysieke analyses en rapporten zoals bijvoorbeeld Vestigingsplaatsanalyses en Klantenherkomstanalyses , was Retailminds gespecialiseerd in het voor haar cliënten online beschikbaar hebben van actuele informatie op het terrein van winkelgebieden, socio-demografie, koopstromen, benchmarks en exclusieve marktgebieden.
MCR en Retailminds werkten al geruime tijd zeer nauw samen. De nadrukkelijk gebleken onderlinge aanvullingen en synergie was de directe aanleiding om de samenwerking te formaliseren.
Vooruitlopend op deze stap hadden zij al hun intrek genomen in één kantoor in Rijswijk.
De directie van MCR Retailminds wordt gevormd door Hans Hagoort (45) en Erik van Koert (53), zie bijgaande foto.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.