Mediapitch NBA gewonnen door Elma Multimedia

Geen onbekende
Elma Multimedia is geen onbekende op het gebied van accountantsmedia. Het Noord-Hollandse mediabedrijf verzorgde de afgelopen jaren al de exploitatie en productie van Trends in Accountancy. Daarnaast lanceerde Elma vorig jaar moneyCounts, een glossy magazine voor accountants.
Uiteraard is Elma Multimedia verguld met de winst van de pitch. Sander Schouten, commercieel directeur bij Elma: ‘We zijn blij dat na onder andere UNETO-VNI, NCD, BNA en AVS opnieuw een vooraanstaande en toonaangevende beroepsorganisatie voor onze expertise heeft gekozen.’
Veelbesproken
De accountancy vormt volgens Schouten momenteel één van de meest veelbesproken en dynamische branches in Nederland. ‘De sector is volop in beweging en verandert continu. De NBA-media en de innovatie hiervan spelen hierin een belangrijke rol. Het is een mooie uitdaging om met het mediapakket continu in te blijven spelen op nieuwe kansen en ontwikkelingen.’
Op dit moment bestaat het NBA-mediapakket van Elma uit het magazine Accountant, het jaarlijkse boek Trends in Accountancy, de nieuwssite Accountant.nl (met bijbehorende nieuwsbrief) en de vacaturesite HighFinancials.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.