Industry Wire

Geplaatst door men@work

men@work overgenomen en weer creatief als vanouds…

“De overname van dit bureau is een strategische beslissing. Binnen Websites Nederland ligt de focus primair op het web en dat willen we zo houden. Met de overname van men@work, dat klanten als Total, Rijkswaterstaat, Provincie Zeeland, Delta N.V. en Lamb Weston bedient, winnen we flink aan slagkracht op het gebied van communicatie en creatie.”

men@work werd overgenomen uit een faillissement. “De klanten reageren erg positief. Ze zijn blij dat wij nu continuïteit kunnen waarborgen. Wisselen van bureau heeft nogal wat consequenties. Ook al ging men@work failliet, aan de dienstverlening heeft dit niet gelegen”, vertelt Pieter Struik. De organisatie werd slecht gemanaged en het financieel beleid was niet solide. Wij vinden het allereerst belangrijk om alle klanten weer een stabiele en veilige klantpositie te bieden. Vanuit die positie hopen wij de klantrelaties de komende maanden te intensiveren. Dit is eenvoudig omdat wij nu ook de digitale producties beter kunnen invullen.

Ook voor de (voormalig) medewerkers van het bureau wordt een zo goed mogelijke nieuwe invulling gezocht, al is het onwaarschijnlijk dat alle mensen bij men@work kunnen blijven.

“Een ander voordeel van deze overname is dat we de diversiteit aan werk in onze branche, beter kunnen verdelen. Bij Websites Nederland werken we vooral met échte internetprofessionals met passie voor online- en mobiele toepassingen. men@work is een creatief communicatiebureau dat zich juist meer richt op de strategische kant van marketing en communicatie en de grafische uitwerking van identiteiten en campagnes”.
Vanaf 1 oktober is men@work weer volledig operationeel vanaf de Londensekaai 39 in Middelburg. “We hebben er erg veel zin in!”
Voor meer informatie: www.menaddwork.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht