Industry Wire

Geplaatst door Merkle

Merkle is nu Premier Partner in het Adobe Exchange Programma in EMEA

Merkle en Adobe hebben deze week de volgende stap gezet in hun samenwerking door de toekenning van Merkle als Premier Partner in het Adobe Exchange Programma in de EMEA-regio. Het partnership richt zich op het bouwen van volledige klantprofielen via het Adobe Experience Platform voor segmentatie en activatie over de verschillende kanalen heen.

Het Adobe Exchange Programma is ontwikkeld om de samenwerking tussen Adobe en de partners te stimuleren en de klanttevredenheid te verhogen door integraties en applicaties te bouwen die de waarde van Adobe oplossingen vergroten. Premier Partner is het hoogste samenwerkingsniveau binnen het Adobe Exchange Programma.

Customer Experience Management (CXM) bureau Merkle is het eerste bedrijf dat door Adobe geaccrediteerd wordt voor dit aanbod en zet daarmee de volgende stap als autoriteit op het gebied van de integratie van het Adobe Experience Platform in marketingstrategieën. Dit betekent dat Merkle’s relatie met Adobe is uitgebreid tot partner, klant én provider.

Dit nieuws volgt op de erkenning van Merkle eerder dit jaar als een vooraanstaande Specialised Partner voor zeven belangrijke Adobe producten. Merkle is al jaren een Adobe partner en was het eerste bedrijf in de EMEA-regio dat het Adobe Experience Platform in een productieomgeving lanceerde. Merkle is onderdeel van dentsu en de toekenning van het Premier Partnership volgt op een groter netwerkbreed partnership van dentsu met Adobe.

’Het is een geweldige prestatie om onze samenwerking met Adobe rond het innovatieve Adobe Experience Platform aan te kondigen. Het streven naar personalisatie op schaal is een visie die we beiden delen en die de kern vormt van de filosofie van beide bedrijven – en van de behoeften van veel klanten op dit moment’’, zegt Margaret Wagner, president Merkle EMEA en leader van de dentsu CXM line of business in EMEA.

Wagner vervolgt: ‘’De voortdurende groei van Merkle als belangrijke partner in het Adobe ecosysteem is een eer en een bewijs van de technische expertise, vaardigheid en toewijding die onze teams in heel EMEA de afgelopen jaren hebben laten zien. We zijn trots op deze prestatie en kijken uit naar het gebruik van deze mogelijkheden bij dentsu om de waarde voor klanten en bedrijven te blijven vergroten’’.

Paul Robson, President International, Adobe voegt hieraan toe: ‘’Nu meer dan ooit richten bedrijven in elke industrie zich op digitaal om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. In staat zijn om via elk kanaal verbinding te maken en het moment te grijpen, is afhankelijk van het hebben van een eenduidig beeld van de klant en de flexibiliteit om gepersonaliseerde ervaringen te creëren en te leveren. Ik ben blij dat we onze reeds sterke samenwerking met Merkle uitbreiden, om onze gezamenlijke klanten te helpen cross-channel ervaringen te leveren’’.

Over Merkle Nederland

Merkle is een toonaangevend customer experience management (CXM) bureau en gespecialiseerd in het leveren van unieke, gepersonaliseerde klantervaringen over platformen en apparaten heen. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle heeft ruim 50 vestigingen en 9600 medewerkers over de gehele wereld en is onderdeel van dentsu. In Amsterdam en Rotterdam werken meer dan 285 mensen voor toonaangevende klanten zoals Microsoft, HEMA, NS, Marktplaats, Vodafone, BMW, Air France-KLM, Pathé, Burger King en Corendon. Het bedrijf is strategische partner van o.a. Google, Adobe, Salesforce, Bol.com en Selligent. www.merkle.nl

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht