Industry Wire

Geplaatst door Merkle Nederland

Merkle’s 2022 Customer Experience Imperatives e-book

Jouw klanten verwachten dat je hen kent. We hebben het hier niet over simpele demografische data – ze willen dat je hun beweegredenen begrijpt. Hun intenties. Hun behoeften.

Customer experience transformatie betekent het creëren van betekenisvolle momenten die, in combinatie, unieke ervaringen creëren en duurzame relaties opbouwen. Het vereist processen, data en content die zijn afgestemd op wat klanten werkelijk belangrijk vinden.

De 2022 Imperatives verplaatsen je van bedrijfsgerichte advertisement, sales en CRM naar een wereld van klantervaring geleverd door marketing, sales, commerce en service. In het e-book onderzoeken we de verschuivingen op het gebied van identity management, measurement en loyalty. Dit stelt jou in staat de verhalen te vertellen die inspireren en de momenten te leveren die ertoe doen.

Lees het e-book hier: https://www.merkleinc.com/nl/nl/thought-leadership/customer-experience-imperatives

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht