Microsoft verbetert met nieuwe Parature-versie: nog klantgerichtere oplossing

Microsoft kondigt de Spring 2015-versie van Parature from Microsoft aan. Deze versie biedt organisaties nieuwe mogelijkheden om engaging self-service-klantoplossingen te leveren op diverse applicaties, kanalen en apparaten. De nieuwe release richt zich op meer productiviteit voor klantenserviceprofessionals door hen inzicht te geven in wat er is gebeurd vóórdat een klant daadwerkelijk in contact is met het bedrijf. Door de informatie vroegtijdig te tonen, zijn de klantenservicemedewerkers in staat om klantproblemen sneller te begrijpen, te identificeren en op te lossen. Vanaf deze release is Parature aan te schaffen via Microsoft Online Services. Dit biedt klanten eenzelfde koop- en supportervaring als bij bestaande Microsoft-cloud-diensten. De nieuwe versie is wereldwijd beschikbaar in vijftig landen en in meer dan tien talen.
“Mensen kiezen steeds vaker voor merken die hen unieke klantervaringen bieden, die op maat zijn en passen bij hun wensen”, zegt Bob Stutz, Corporate Vice-President Microsoft Dynamics CRM. “De klantgerichte mogelijkheden van Parature stellen bedrijven in staat persoonlijke klantervaringen te bieden. In combinatie met de heldere, zakelijke processen en intelligence van Microsoft Dynamics CRM leveren we klanten daarnaast de hoge kwaliteit die hun organisaties van onze oplossingen verwachten.”
In de Spring 2015-release introduceert Parature meer dan dertig opties die niet alleen de productiviteit en proactiviteit van klantteams verbeteren, maar medewerkers ook nog eens meer inzicht geven in wat er voorafgaand aan het klantcontact gebeurde. Dat stelt ze in staat een betere en meer persoonlijke klantervaring te bieden. De dienst bevat ook meertaligheid en vertaalmogelijkheden, een Parature-kennisintegratie met Microsoft Dynamics CRM en de introductie van de langverwachte omni-portal die bedrijfsservicescenario’s verbetert.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.