Molecule Social aan de slag voor Blokker, MyHenry en Artsen zonder Grenzen

Den Haag – Molecule Social breidt het klantportfolio uit met de aansprekende merken Blokker, MyHenry en Artsen zonder Grenzen. Het in TikTok gespecialiseerde bureau uit Den Haag gaat voor deze merken aan de slag met de strategie en creatieve invulling van de TikTok-kanalen. Als TikTok Marketing Partner Agency deed Molecule Social al campagnes voor onder andere Westfield Mall of the Netherlands, Wibra en Samsung.
Robert Tammens, oprichter van Molecule, vertelt: “We groeien snel en met mooie merken. Ik ben blij te zien dat steeds meer merken het belang en de mogelijkheden van de inzet van TikTok binnen de totale social media strategie zien. In de totstandkoming van de samenwerking met nieuwe klanten is het voor ons team een absolute eis om zo creatief en met zoveel mogelijk vrijheid aan de slag te kunnen. Dat vraagt vertrouwen vanuit de klant. Het maakt me dan ook nog steeds trots als nieuwe klanten – groot of klein – zich bij Molecule Social aansluiten en ons dat vertrouwen geven.”
Tammens vult aan: “Waar we voor Blokker – als 1 van de bekendste retailers van Nederland – vooral kansen zien op het vergroten van de ‘brand awareness’ op TikTok, kozen we zelf via een oproep voor de medische noodhulporganisatie Artsen zonder Grenzen. Ik geloof dat we met Molecule voor dit goede doel veel impact kunnen maken op TikTok. Maar ook de klik met de visie en het social team van Artsen zonder Grenzen was reden om voor dit merk aan de slag te gaan.”
Zelf zeggen de merken over de samenwerking met Molecule Social:
Tim Schlangen, social media manager bij Artsen zonder Grenzen: “We kijken er naar uit om met Molecule Social samen te werken om op TikTok onze huidige en nieuwe doelgroepen te bereiken op een manier die bij het platform past. Hierbij komen de creativiteit en TikTok-kennis van het team van Molecule goed van pas.”
“Wij kijken er bij Blokker vooral naar uit om ons merk op een creatieve manier onder de aandacht te brengen van onze doelgroep, die meer en meer op accounts als TikTok te vinden is. Samen met Molecule Social inspireren wij met Blokker-content en onze dagelijkse huis-, tuin- en keuken musthaves,” aldus Inge Putker, Social Media Manager bij Blokker.
Mirjam Adelmund, Marketing Manager bij Numatic, licht toe waarom zij samenwerken met Molecule Social. Het is best spannend om uit onze comfortzone te stappen en de volledige vrijheid uit handen te geven. De expertise en visie van het bureau op TikTok is indrukwekkend. We zijn dan ook benieuwd hoe Robert en zijn team het merkverhaal van MyHenry en de content van de bekende Henry en Hetty stofzuigers gaan laden op dit snelgroeiende platform.”
Social media visionair
Het gezicht achter Molecule Social is ondernemer Robert Tammens. Na een succesvolle carrière in de muziekindustrie biedt het ondernemerschap hem nu de kans om enerzijds te inspireren en anderzijds zijn visie op social media te ontplooien. Twee jaar geleden werd Molecule Social opgericht en de visie van het bedrijf past Robert als een handschoen: altijd in beweging en nooit in vaste vorm. Robert heeft een scherp oog voor innovatie en is naast TikTok expert, ook een autoriteit op het gebied van AI. Robert’s passie om anderen te inspireren gebruikt hij sinds kort om jonge ondernemers te coachen in het ondernemerschap.
Over Molecule Social
Molecule Social is niet zomaar een social media bureau, maar geeft als pionier dat parallel groeit met TikTok, de toekomst van contentcreatie vorm. De directe en goede relatie met TikTok is de superkracht van Molecule bij het leveren van uitzonderlijke resultaten voor klanten. De missie van Molecule Social is om de kloof tussen merken en hun toekomstige trouwe aanhangers te overbruggen, door merken niet alleen aan doelgroepen te introduceren, maar te integreren in het leven van de doelgroep.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.