Mona en JongeHonden bij BrandBase

Niek van Beek en Bas den Bode hebben donderdagavond de JongeHonden-pitch voor Mona gewonnen. De jurering en uitreiking vonden niet zoals gebruikelijk plaats in ClubNL, maar in het kantoor van reclamebureau BrandBase dat is ingericht met de filosofie van een goed hotel.
BrandBase werd door JongeHonden uitgenodigd om te jureren voor de Mona-pitch. Marvin Pupping (directeur) en Tim Voors (creatief directeur) zetten zich in om het beste werk naar voren te halen en zij beoordeelden in totaal zo’n 30 concepten. De jurering en de uitreiking vonden plaats in het café van het bureau.
De pitch in het kort: bedenk een creatief concept voor een spreekbeurtpakket over de toetjes van Mona. Als nummers 1 zijn Niek van Beek en Bas den Bode verzekerd van een plek in de bus naar Cannes.
Director Marvin Pupping: ‘We waren unaniem over de winnaars en hebben goed werk zien langskomen. In totaal hadden we een kleine veertig jonge talenten over de vloer. Onze deuren staan altijd open voor creatieve en enthousiaste mensen en organisaties.’
Binnenkort is ook RA*W University te gast in BrandBase Hotel.
Over BrandBase
BrandBase is een reclamebureau gespecialiseerd in brand activation programma’s. Wij maken van een merkervaring een mooie herinnering door hart en ziel te geven aan sponsorships, campagnes en productlanceringen. We make people smile! Onze all-round producers en creatieven hebben alle ervaring die nodig is om van ideeën en concepten onvergetelijke campagnes te maken. Dit doen wij al sinds 1996. BrandBase begrijpt grote merken en werkt onder meer met Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland en Marktplaats.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.