Geplaatst door Luisterrijk BV

MP3 luisterboeken van Harry Potter verkrijgbaar in Nederland en België

De Nederlandse luisterboekenwebwinkel en distributeur Luisterrijk heeft de samenwerking bekendgemaakt met Pottermore, het digitale uitgeef-, e-commerce, entertainment- en nieuwsbedrijf van J.K. Rowling. Door deze samenwerking zijn de Nederlandse taalversies van alle zeven digitale Harry Potter luisterboeken nu beschikbaar bij webwinkels in Nederland en België. Dit is de eerste keer dat Nederlandstalige digitale Harry Potter luisterboeken beschikbaar zijn als MP3 DTO (Download To Own) voor klanten in webwinkels in Nederland en België.

De Nederlandse luisterboeken worden voorgelezen door Jan Meng, de stem van veel andere kinderboeken en de bestverkopende verteller in Nederland. Naast de Nederlandse versies bieden Luisterrijk en partners ook de Engels en Frans gesproken luisterboeken aan, alsmede Fantastic Beasts and Where to Find Them, voorgelezen door Oscar-winnaar Eddie Redmayne.

Dirkjan van Ittersum, oprichter van Luisterrijk: “We hebben veel aanvragen voor downloadbare MP3-luisterboeken van de Harry Potter-serie gehad, dus we zijn blij dat we deze volledig geremasterde luisterboeken voor het eerst in Nederland kunnen aanbieden.”

Huub van de Pol, commercieel directeur van Luisterrijk: “De luisterboeken zijn chapterized, oftewel opgedeeld in hoofdstukken, wat perfect wordt ondersteund door onze iOS- en Android-apps. Het mooie artwork en de aanklikbare inhoudsopgave met de hoofdstuknamen uit de originele boeken, gecombineerd met volledige offline-luistermogelijkheden wordt zeer gewaardeerd door onze klanten. Ons motto ‘Eén keer betalen, voor altijd beluisteren’ sluit perfect aan bij de MP3-downloads van deze tijdloze boeken.’

Over Luisterrijk

Met ca. 3000 titels van meer dan 200 Nederlandse uitgeverijen is Luisterrijk (www.luisterrijk.nl) de oudste en grootste downloadwinkel voor MP3 digitale luisterboeken in Nederland en België. Luisterrijk exploiteert ook Luisterhuis, het digitale distributieplatform voor de levering van digitale luisterboeken. Met de Luisterhuis webservices kunnen webwinkels, ecosystemen en apps Nederlandse gesproken digitale luisterboeken aan hun eindgebruikers leveren.