Industry Wire

Geplaatst door MWM2

MWM2 VERSTERKT ZICH MET ANNEKE RIJK

Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft zich versterkt met Anneke Rijk als senior research consultant voor haar kwalitatieve onderzoeksafdeling. Anneke is een zeer ervaren onderzoeker en consultant. Ze werkte 15 jaar aan opdrachtgeverskant o.a. als market research & customer insights lead bij Nutricia Advanced Medical Nutrition en deed daarvoor ervaring op bij martkonderzoeksbureau Opinion.

Werelden van onderzoek en opdrachtgever dichterbij

Manager Kwalitatief Onderzoek, Marjolein Eigenfeld is erg blij met de komst van Anneke Rijk: “Bij Nutricia heeft Anneke een grote bijdrage geleverd aan het klantgericht denken én werken. Vanuit deze kennis en ervaring kan zij onze opdrachtgevers perfect adviseren over hun klantbelevingsvraagstukken, zoals customer journeys. Anneke weet als geen ander onderzoeksinzichten te koppelen aan organisatiedoelstellingen. Haar pragmatische en positieve houding maken dat er aan het einde van het traject concrete resultaten zijn behaald.”

Anneke Rijk, senior research consultant kwalitatief: “Organisaties willen weten wie hun klanten zijn, hoe die hun product of dienst ervaren en vooral ook wat er verbeterd kan worden. Hun klanten verwachten en verdienen dit ook! Als kwalitatief onderzoeker vertaal ik de stem van de klant naar oplossingen die ertoe doen. Hoe mooi dat ik dit bij MWM2 kan doen. Een organisatie, die het écht luisteren naar opdrachtgevers en hun klanten centraal stelt. Ik kijk er naar uit om samen met ervaren en bevlogen collega’s samen te werken aan waardevol resultaten voor onze opdrachtgevers.”  

Over MWM2

Full-service marktonderzoeksbureau MWM2 behoort tot de grootste marktonderzoeksbureaus van Nederland en is onder andere marktleider op het gebied van research panels & -communities. Door goed te luisteren brengt MWM2 de wensen, verwachtingen en beleving van klanten van haar opdrachtgevers in kaart. Met behulp van innovatieve Crowdtech-technologie en hoogwaardige consultancy vertaalt MWM2 de stem van de klant naar rijke inzichten en concrete verbeteracties voor haar opdrachtgevers.

www.mwm2.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht