Neckermann.com gaat samenwerking aan met House of Shoes

De schoenencollectie van neckermann.com wordt uitgebreid met ruim 600 modellen. Door de samenwerking met House of Shoes komen hier veel nieuwe merken bij, meer gericht op een jongere doelgroep. House of Shoes, winnaar van de ING Retail Jaarprijs 2011 voor beste schoenenwinkel, wilde graag hun bereik uitbreiden naar een bredere retail fashion-omgeving, wat heeft geleidt tot de samenwerking met neckermann.com.
“Wij zijn blij met de succesvolle samenwerking”, zegt Vicky Sarneel, Key Accountmanager Partnerships bij neckerman.com. “House of Shoes heeft een uitgebreid assortiment topmerken en is daarom een mooie aanvulling op ons productportfolio. Door de aansluiting van partners, zoals House of Shoes inclusief de diverse merken, biedt neckermann.com klanten blijvend een vernieuwend en veelzijdig assortiment aan. Het brede aanbod van merken zorgt ervoor dat bij iedere outfit wel een geschikte schoen is te vinden.”
“Onze toekomstvisie is dat de klant kanaalloos denkt en handelt en 24 uur per dag moet kunnen winkelen in een inspirerende omgeving, zoals de webshop van neckermann.com”, zegt Chantal Peters, marketing manager bij House of Shoes. Daar verbinden wij ons merk House of Shoes graag aan. Naast onze activiteiten in de 41 winkels, zijn wij zeer actief in de ontwikkeling van onze online activiteiten, waaronder onze webshop, Facebook en Twitter vallen. Het partnerschap met neckermann.com gaat een belangrijke impuls geven aan onze omnichannel-strategie.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.