Geplaatst door Prappers Media

Nederlands boek over voice search en voice marketing

Joey Scheufler sprak met tientallen marketeers van de grootste bedrijven van Nederland. De conclusie: we moeten iets met voice, maar hoe en wanneer? In het boek ‘Alles wordt voice’ geeft Joey antwoord op de belangrijkste vragen over voice search en voice marketing. Het boek is geschreven voor iedereen die zich wil voorbereiden op de spraakgestuurde marketing en ecommerce toekomst.

Op vrijwel elk marketingcongress en bij elk marketingteam staat het thema voice op de agenda. Spraak technologie en conversational A.I. gaat zonder twijfel een grote impact hebben op marketing en ecommerce. Hoe dit de customer journey uiteindelijk echt gaat veranderen weet niemand. Echter als bedrijf kun je je wel voorbereiden op deze aankomende verandering. Als marketeer moet je je zelfs voorbereiden, anders verandert deze nieuwe technologie voor je het weet in een bedreiging. “Veel merken waren te laat met apps, youtube, facebook, instagram etc. Voor voice is het nog niet te laat, elk merk kan deze wedstrijd nog winnen” aldus Joey

Joey Scheufler is voice expert, ondernemer, spreker en creatief strateeg. Hij is een erkende autoriteit in marketing innovatie, voice (Amazon Alexa, Google Assistant), conversational A.I. en Mobiele Apps. Met zijn bedrijf Prappers Media helpt hij merken actief en succesvol te worden op de Google Assistant, Amazon Alexa en Siri. Van idee tot voice strategie en van development tot implementatie. Klanten zijn o.a. Disney / Fox, TMG Digital en PostNL.

Het boek ‘Alles wordt voice’ van Joey Scheufler is verkrijgbaar als ebook en paperback via Bol.com