Industry Wire

Geplaatst door World of eMobility

New Skool Media trotse mediapartner van World of eMobility

New Skool Media, een van ’s lands grootste multimediale uitgevers, is trotse mediapartner geworden van het evenement World of eMobility.
World of eMobility is (WOE), door zijn unieke concept en locatie, de nieuwe ontmoetingsplek voor alle spelers die actief zijn in de emobiliteit industrie.
Op 27, 28 en 29 oktober 2022 kunnen particuliere en zakelijke bezoekers hun hart ophalen tijdens de tweede editie van dit event, met als thema:
‘The Start of a New Beginning’.

De organisatie van World of eMobility bouwt het ultieme podium van maar liefst 21.000 vierkante meter voor alle vernieuwers en early adopters op het gebied van emobiliteit die de aandacht verdienen van pers en publiek. Bedrijven, overheden, organisaties en consumenten komen samen om de transitie naar een duurzaam e-klimaat te versnellen.

WOE-oprichter Rick van Rijthoven heeft als doel het creëren van dé (inter-) nationale ontmoetingsplek voor iedereen die actief is in de emobiliteit industrie. Vanwege het grote zonnepanelen-dak en de nabije ligging van Schiphol is als locatie voor de EXPO Haarlemmermeer in Vijfhuizen gekozen. Hier kunnen nationale en internationale bezoekers, naast het bijwonen van allerlei seminars en demonstraties, diverse elektrische producten ontdekken maar ook zelf testen op het in- en outdoor testparcours. Diverse startups, bedrijven, overheids- en brancheorganisaties en internationale aanbieders doen mee. Ook geven diverse nationale en internationale sprekers interessante lezingen en seminars over uiteenlopende onderwerpen.

Mediapartner New Skool Media

New Skool Media gaat met World of eMobility een langdurige en strategische samenwerking aan.
In deze samenwerking wordt een eigen World of eMobility magazine ontwikkeld welke in eerste instantie als bijlage via bestaande titels van New Skool Media wordt verspreid.
Hierdoor krijgen ruim 100.000 abonnees de speciale bijlage, die samen ruim 1.500.000 Nederlanders informeert over alles wat met elektrische mobiliteit te maken heeft.

Gezamenlijk wordt daarmee de missie van World of eMobility verspreid om mensen, bedrijven en consumenten blijvend te informeren over alle mogelijkheden die er nu al zijn in alle industrien op het gebied van duurzame mobiliteit, met als doel de CO2 uitstoot te verminderen. Het nieuwe magazine verschijnt medio september 2022.

In diverse titels van New Skool Media worden advertenties van World of eMobility geplaast om zoveel mogelijk mensen te bereiken die in electrische mobilitieit zijn geinteresseerd.

“New Skool Media is blij met de strategische samenwerking die we hebben gesloten met World of eMobility”, aldus verkoopdirecteur Sam Bremer van New Skool Media. “Mobiliteit is binnen New Skool een belangrijk onderwerp vanuit verschillende invalshoeken. Uiteraard als uitgever van titels als MotorNL, Truckstar Magazine (Truckstar Festival), Formule 1 Magazine, Fiets en FietsActief volgen wij de ontwikkelingen nauwgezet. Ook zijn de ontwikkelingen op het vlak van eMobility zeer belangrijk voor titels als EW (voorheen Elsevier Weekblad), KIJK en Beleggers Belangen.”

En WOE-oprichter Rick van Rijthoven: “New Skool Media is een perfecte partner met prachtige titels om het juiste publiek en doelgroep te bereiken voor ons event. Door het grote bereik en door samen te werken kunnen we middels ons eigen magazine mensen informeren over allerlei onderwerpen uit verschillende industrien om zo de mindset en de transitie naar elektrisch rijden in de gehele samenleving te versnellen. Tevens hebben onze deelnemers en partners de mogelijkheid om, naast deelname aan ons event, via het magazine hun product, dienst of bedrijf extra onder de aandacht te brengen. We zijn dan ook erg blij dat New Skool Media ons als officiële mediapartner zullen bijstaan bij het verder uitbouwen van onze missie. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht