Geplaatst door Genesys

Nieuw abonnementsmodel van Genesys voor groei en flexibiliteit

Naarden, 19 januari 2018 — Genesys® (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het verbruiksmodel uit en zorgt voor nieuwe flexibiliteit met het aanbod van abonnementen en customer success voor PureConnect en PureEngage, zowel onpremise als in de cloud. De cloud-only oplossing van Genesys, PureCloud, is al beschikbaar als abonnement.

Met een abonnement ‘leasen’ organisaties met meer flexibiliteit en lagere kosten aan de voorkant en worden grote kapitaalinvesteringen vooraf vermeden, zoals bij de traditionele licentiemodellen. Contact centers kunnen zo ook makkelijker tijdelijk de capaciteit opvoeren in piektijden en de mix van licenties aanpassen op veranderende behoeftes. Bedrijven profiteren van kleinere risico’s en een snellere terugverdientijd en beschikken bovendien over een migratiepad naar de cloud.

“Door het toevoegen van de optie van abonnementen aan alle producten maakt Genesys het makkelijker en minder duur voor zowel bestaande als nieuwe klanten om de customer experience oplossingen te upgraden,” zegt Sheila McGee-Smith, oprichter en analist van McGee-Smith Analytics. “Uniek aan dit nieuwe abonnementsplan van Genesys is dat de flexibiliteit van het remixen van licenties en opvang van pieken gecombineerd wordt met PureSuccess, een uitgebreide set van diensten voor klanten en partners.”

PureSuccess helpt klanten aan een nog grotere ROI door een combinatie van diensten die is gebaseerd op het niveau van betrokkenheid en ondersteuning die organisatie van Genesys nodig heeft. PureSucces combineert de kennis, tools en betrokkenheid van de Genesys’ business consulting, professional services, opleidingen en customer care als ondersteuning van het totale traject. Ieder aanbod kan op maat worden gemaakt voor het bereiken van specifieke doelen.

“Dit nieuwe aanbod voor abonnementen en customer succes maken het makkelijker en betaalbaarder voor bedrijven van iedere omvang om zelf te bepalen hoe zij een premium experience leveren aan hun eindklanten,” zegt Tom Eggemeier, president van Genesys. “Abonnementen geven aan hoe serieus wij onze commitment nemen om continu van waarde te zijn voor onze klanten en ons in te zetten op een langdurige relatie met wederzijds voordeel.”

Eggemeier voegt hier aan toe: “Dit innovatieve en flexibele model zorgt dat klanten en partners makkelijk kunnen omgaan met veranderende behoeften in het bedrijf. Of het nu gaan om een uiteindelijk overstap naar de cloud, seizoensinvloeden of fluctuaties in communicatiekanalen.”

Voor meer informatie over de oplossingen van Genesys en het nieuwe abonnementsmodel, bezoek www.genesys.com/subscription.

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op TwitterFacebookYouTubeLinkedIn en het Genesys-blog.