Geplaatst door Marcommit

Nieuwe Dynamics Online app van HSO voor web personalisatie

Veenendaal, 20 maart 2018 – HSO, actief als Microsoft Solution Integrator voor de implementatie, de optimalisatie en het 24/7-beheer van Microsoft Dynamics 365, lanceert Dynamics Online. De nieuwe app biedt een complete oplossing voor een gepersonaliseerde e-commerce omgeving, selfservice portaal en website.

Het nieuwe Dynamics Online helpt organisaties bij het inspelen op de veranderende customer journey, waarbij een steeds groter deel van het verkoopproces online plaatsvindt. De app is geschikt om klantgerichte e-commerce of self-service portalen op te zetten en deze volledig te personaliseren dankzij de integratie met Microsoft Dynamics 365.

Hierdoor wordt het mogelijk om persoonlijke online klantervaringen te realiseren. Denk bijvoorbeeld aan het tonen van een specifiek assortiment op een site of slimme aanbevelingen binnen het e-commerce portaal. Voor bestaande klanten kan een flinke slag op het gebied van service worden gemaakt met persoonlijke tips en door relevante contracten of handleidingen onder te brengen in een eigen klantportaal.

De oplossing wordt op de markt gebracht door Dynamics Software, onderdeel van HSO Group. Bij de ontwikkeling zijn de handen ineen geslagen met het Deense Dynamicweb. Teus Bouw, Managing Director Dynamics Software en CTO HSO Group, is enthousiast over de nieuwe mogelijkheden: “We zien bij onze klanten steeds meer vraag naar online toepassingen. Met dit product bieden we een compleet online platform waarmee de klantervaring gepersonaliseerd kan worden. Kortom: marketing, content management, PIM en e-commerce vanuit één systeem en geïntegreerd met Microsoft Dynamics 365.”

——-
Over HSO
Sinds 1989 is HSO actief als Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO ondersteunt lokale en internationale bedrijven in de retail, groothandel, industrie en (technische) dienstverlening om met digitale technologie het verschil te maken. Het fundament hiervoor is Microsoft Dynamics 365: een compleet platform van CRM, ERP, Office 365 en BI-software. HSO verzorgt de implementatie, optimalisatie en het 24/7 beheer van deze cloud oplossingen. Meer informatie over HSO is te vinden op http://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL.