Nieuwe kansen ontdekken omtrent e-commerce en datagedreven marketing?

Op 16 mei 2014 organiseert Pondres het kennisevent House of Inspiration, in samenwerking met partners waaronder PostNL, XeroX en Herbalife. Professionals van o.a. Hema, ND, Datacon en Active Ants gaan in op actuele vragen en de nieuwste ontwikkelingen omtrent e-commerce, e-fulfilment en dialoogmarketing.
Bekijk het programma en schrijf je gratis in op http://houseofinspiration.pondres.nl/
Workshop e-commerce
Tijdens deze workshop over e-commerce staat het dilemma: ‘zelf doen of uitbesteden?’ centraal. Besteden we alleen logistiek uit, of ook customer service en marketing? Outsourcing is zeker niet altijd de oplossing, maar in welk geval wel? Niels van den Broek van Pondres en Bas Fockens van Datacon komen met antwoorden.
Workshop e-fulfilment
Hema doet e-fulfilment in huis, Norbert Dentressangle en Active Ants nemen het proces van a tot z uit handen. Wat leren we van deze verschillen? Tijdens de workshop ‘e-commerce de verschillen tussen aanbieders’ presenteren Joke Vink van Hema, Ronald Smits van Pondres, Jeroen Dekker van Activ Ants en Jeroen Boon van Norbert Dentressangle hun kijk op e-fulfilment.
Workshop Dialoogmarketing
Hoe zorg je voor meer bereik én rendement van je Direct Marketingcampagne? Wat is de optimale combinatie van offline en online media? Edwin van Ooijen van PostNL geeft antwoord op deze vragen tijdens de workshop ‘Meer rendement uit dialoogmarketing’. Aan de hand van prijswinnende cases geeft hij praktische tips, inzichten en slimme oplossingen. Daarbij maakt hij gebruik van de cijfers, kennis en tools van PostNL.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.