Geplaatst door Mirabeau B.V.

Nieuwe operationeel directeur voor Mirabeau B.V.

Martens is reeds vijf jaar werkzaam bij Mirabeau en gaf leiding aan één van de vijf vestigingen van Mirabeau. Na een start bij Mirabeau als business unit manager, leidde hij de afgelopen jaren met succes de grootste vestiging van Mirabeau. Met zijn vestiging werkte hij de afgelopen jaren aan het online succes van o.a. transavia.com, funda.nl, MoneYou, FD en AutoTrader. Daarnaast maakte hij deel uit van het MT. Als operationeel directeur zal hij het MT nu gaan voorzitten.

De vrijgekomen positie van vestigingsmanager wordt ingevuld door Jeroen Bruseker (1972). Bruseker is afkomstig van AEGON. Na eerdere posities als programma manager en ICT manager binnen het pensioenbedrijf van AEGON, was hij de laatste anderhalf jaar verantwoordelijk voor het volmachtenkanaal van AEGON schade. Rode draad in Bruseker zijn carrière bij AEGON was de omslag van de traditionele bedrijfsvoering naar online zaken doen.

Nadere berichtgeving over de nieuwe bedrijfsactiviteit van Mirabeau onder leiding van Godfried Bogaerts volgt in januari. Bogaerts blijft deel uit maken van de directie van Mirabeau. In deze directie zitten, naast Bogaerts en de nieuw toegetreden Arnoud Martens, de oprichters Heini Withagen, Erik Hamoen en Adjan Kodde.

Mirabeau is opgericht op 2 januari 2001 en gegroeid naar een full-service organisatie met 230 werknemers. Mirabeau heeft vijf vestigingen verspreid door Nederland en levert diensten op het gebied van strategie, marketing, design, development en application management. De organisatie is gericht op het bedenken, ontwerpen, ontwikkelen en beheren van bedrijfskritische internettoepassingen en bedient klanten als funda.nl, transavia.com, KLM, ING, Independer.nl, Vodafone en AEGON.