Industry Wire

Geplaatst door LECTRIC Groep

Nieuwe website voor de Persgroep ontwikkeld door Internetbureau Colours

’s-Hertogenbosch,6 december 2012 – De Persgroep – de grootste nieuwsuitgever van Nederland- wil haar b2b-activiteiten sterker en concurrerender in de markt zetten. Hier speelt de nieuwe website voor persgroepadvertising.nl een belangrijke rol in. De website, die per 1 december live is gegaan, moet bijdragen aan een beter imago, het stimuleren van de dialoog en conversie. Voor de ontwikkeling van deze website is de Persgroep een samenwerking aangegaan met internetbureau Colours.

De Persgroep Advertising is de verkooporganisatie van de dagbladen AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool en de bijbehorende nieuwssites voor de adverteerdersmarkt. De vorige website van de Persgroep Advertising had een informatief karakter en zette nauwelijks aan tot verkoop.

Colours heeft de nieuwe website ontworpen en ontwikkeld. De website heeft een verbeterde uitstraling, user experience en een betere aansluiting bij de wensen van de verschillende doelgroepen gekregen. Andere hoge eisen waaraan de site voldoet zijn: stimuleren call to action, salesbezoek, conversie, vindbaarheid, meetbaarheid en integratie met campagnemanagement.

Dideke van Lieshout, Director B2B Marketing & Communications bij De Persgroep Advertising: “We wilden een site die zowel inspireert als converteert. Daarom hebben we voor Colours gekozen”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht