Industry Wire

Geplaatst door TBWANEBOKO

Nishant Dogra wordt CXO bij TBWANEBOKO

Met directe ingang is Nishant Dogra (33) benoemd tot Chief Experience Officer (CXO) bij TBWANEBOKO. Nishant treedt toe tot het management van TBWANEBOKO en blijft daarnaast leidinggeven aan TBWAMOBILE.

Rik Ledder, CEO van TBWANEBOKO: ‘Waar merken hun aantrekkingskracht naar consumenten proberen te vergroten, speelt de klantervaring een cruciale rol. Door de customer experience centraal te stellen in ons denken, geloven we dat we onze klanten en hun merken kunnen helpen om daar op een disruptieve en creatieve manier meer effectiviteit te realiseren. Nishant heeft de perfecte eigenschappen en achtergrond om leiding te geven aan dit transformatieproces’.

Nishant Dogra: ‘De afgelopen jaren heb ik binnen TBWANEBOKO ervaren hoe vanuit één huis verschillende disciplines (Merk, Content, Data/CRM en Digitale Productie) naadloos kunnen samenwerken met optimale resultaten. Holistisch experience design is hierbij van cruciaal belang, waarbij alle touchpoints op een juiste manier worden geïntegreerd en geoptimaliseerd. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om in mijn nieuwe rol de wereld van customer experience te koppelen aan het disruptieve gedachtegoed van TBWANEBOKO’.

Nishant Dogra startte in 2010 met Mobile Strategy. Een full service digitaal bureau dat merken helpt om mobile-first experiences te realiseren. In 2014 nam TBWA een belang in het bedrijf, dat vervolgens werd omgedoopt in TBWAMOBILE (www.tbwamobile.com). Sinds jaren heeft het bedrijf een plaats veroverd in de Deloitte Fast50, Gazelle en Deloitte Fast500 (Europa). Onder de klanten behoren o.a. ExxonMobil, adidas, Hunkemöller, Rituals, Generator en Decathlon.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht