No Fairytales maakt vers vanzelfsprekend met nieuwe campagne

Amsterdam, 1 juli 2025 – No Fairytales breidt haar koelvers-assortiment uit met de verse naturel tortilla. Iedereen kent het wel: wraps die maanden tot een jaar houdbaar zijn, voelen vaak droog, taai en smaken naar weinig. ‘Meelbal’ en ‘karton’ zijn woorden die No Fairytales regelmatig terug hoorde in reacties van consumenten.
Daarin zag het merk een kans om de gewone witte tortilla radicaal te verbeteren qua structuur, smaak én gezondheid. Het resultaat: een zachte, soepele, vers geurende wrap.
En dat laten ze zien in hun nieuwe campagne ‘Verser dan de Rest’. “Het is eigenlijk absurd dat verse wraps nog steeds een uitzondering zijn in het supermarktschap,” aldus Lot Berger, Marketing Manager bij No Fairytales. “Met deze campagne willen we dit op een eerlijke en nuchtere manier laten zien.
“Onze aanpak is direct, droog en een tikje sarcastisch,” zegt Ingmar Larsen, eigenaar van This Agency. “We stellen het ‘verse-sprookje’ aan de kaak en doen dat zonder overdreven te zijn. “Want als een verse wrap voelt als een revolutie, zegt dat eigenlijk alles over de huidige markt.”
Bij No Fairytales geloven we dat iedereen makkelijk een stap gezonder kan eten, zonder concessies op smaak of gemak. Met ‘Verser dan de Rest’ laten ze zien dat verse en gezondere wraps niet de uitzondering zouden moeten zijn, maar de norm.
De campagne is ontwikkeld door This Agency en te zien door heel Nederland op (D)OOH, social en online bannering.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.