Obton nieuwe klant voor creatief bureau Goodday

AMSTERDAM – 20 april 2020. Deense investeringsmaatschappij in duurzame energie Obton heeft Goodday gekozen als strategisch en creatief bureau voor Nederland. Het internationaal opererende bedrijf draagt bij aan de groene energietransitie in ons land met de financiering, ontwikkeling en beheer van zonneparken en zonnedaken.
Goodday heeft Obton inmiddels al ondersteund met een activatiecampagne voor het onlangs geopende zonnepark Aadijk in Almelo en een PR campagne rondom de plaatsing van een zonnedak op Business Park Aviolanda in de Gemeente Woensdrecht.
Obton was op zoek naar een bureau dat niet alleen de markt goed begrijpt, maar dat ook aansluit bij het duurzame karakter van het bedrijf. ‘Mensen geloven nu meer dan ooit in een groene toekomst en willen graag deel uitmaken van de energietransitie. GoodDay helpt ons om ons verhaal op een aansprekende manier te vertellen aan gemeentes en de rest van Nederland en hen te inspireren en activeren’ , zegt Andreas Jakobsen, Chief Communications Officer van Obton. ‘We zijn dan ook erg blij met onze samenwerking.’
Partner van Goodday Ingrid Mesman zegt: ‘Wij werken als bureau voor changemakers, merken en mensen die echt het verschil willen maken. Zonneparken en zonnedaken leveren elke dag opnieuw duurzame energie. Obton past dan ook perfect in onze portfolio’. Medepartner Dianne Potters vult aan: ‘Wij zijn de creatieve uitdaging aangegaan om gemeentes, bewoners en andere betrokkenen bewust te maken van het belang van zonne-energie en hen te betrekken met aansprekende verhalen en onderscheidende campagnes met een relevante propositie waar iedereen beter van wordt’.
Over GoodDay
Goodday is hét creatieve bureau voor changemakers; merken die het voortouw nemen en impactvolle ideeën omzetten in daden. Wij helpen (nog) meer waarde toe te voegen aan hun rol in de wereld met het ontwikkelen van positioneringen en merkverhalen die inspireren en mensen in het hart raken. We betrekken en activeren de juiste doelgroep bij merken met onderscheidende creatieve concepten en slimme PR activatie campagnes die beklijven. Voor meer informatie zie Goodday.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.