Industry Wire

Geplaatst door e-Luscious

Olivier Prakken als Label General Manager van Koffievoordeel benoemd bij e-Luscious

e-Luscious, eigenaar van onder meer de webshops Wijnvoordeel.nl, Wijnbeurs.nl, Colaris.nl en Koffievoordeel.nl heeft Olivier Prakken (per 1 september) als Label General Manager van Koffievoordeel aangetrokken. Hiermee versterkt e-Luscious het leiderschap om de groeiambitie verder vorm te geven. Centraal bij deze versterkingen staat de senior ervaring met internationale groei, e-commerce en bovenal passie voor het product, met als doel om zowel het aanbod in Nederland, België en Duitsland te verbeteren.

Over Olivier Prakken
Olivier Prakken neemt de rol van Label General Manager van Koffievoordeel over van Ruud IJssel de Schepper die e-luscious heeft verlaten. Olivier is eindverantwoordelijk voor de koffie business in de Benelux (Koffievoordeel.nl, Koffiemarkt.be en Cafebonmarche.be). Olivier komt bij StreekSelecties vandaan uit de rol van General Manager. Met zijn team en partners heeft hij hier verschillende voedingsmerken (oa Gijs en Queens of Dairy) en producten ontwikkeld en naar de markt gebracht. Daarvoor heeft hij jaren gewerkt als Channel Team Leader e-Commerce & Electro Nederland, België en Frankrijk bij bij Procter & Gamble. Met zijn sterke commerciële achtergrond, ervaring in de e-commerce en passie voor het product zal Olivier een significante bijdrage gaan leveren aan de groei van Koffievoordeel.

Olivier over zijn overstap: “Voor mij is dit de perfecte uitdaging waar ik naar op zoek was. Ik heb enorm veel zin om met het enthousiaste, gepassioneerde en capabele team aan de gang te gaan om onze groei ambities waar te gaan maken. Ik geloof dat de online, data gedreven aanpak unieke mogelijkheden biedt om onze consument een onovertroffen, persoonlijke ervaring te gaan bieden. De snelheid en de schaalbaarheid van een dergelijke propositie, met als basis de super interessante koffiecategorie, spreken mij zeer aan. Ik heb veel zin om, samen met onze leveranciers en partners, duurzame business, merken en innovaties te gaan bouwen”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht