De Olympische Spelen bij Ocean Outdoor Kijk live mee in Nederland of Parijs

Dankzij een verlenging van het partnership met NOC*NSF is Ocean Outdoor ook dit Olympisch jaar trotse mediapartner van TeamNL. Met verschillende campagnes, innovatieve technologieën en activaties zet Ocean Outdoor deze zomer alles in het teken van de Olympische Spelen.
In Parijs kunnen bezoekers van het TeamNL huis alle wedstrijden van TeamNL live vanuit een fanzone buiten op een speciaal geplaats Ocean Screen kijken. Ocean Labs heeft voor dit scherm een Deep Screen uiting ontworpen, volledig in het teken van de Olympische Spelen. Daarnaast worden bezoekers op de hoogte gehouden van alle successen van TeamNL doormiddel van een medaille spiegel en uitgezonden highlights.
Ook in Nederland staat alles in het teken van de Olympische Spelen. Cityscreens in verschillende steden zullen worden ingezet om live wedstrijden, highlights, een medaillespiegel en, in samenwerking met het AD, een Olympische newsfeed te tonen. Daarnaast zijn er verschillende reclamemasten voorzien van Special Builds, onder andere van Odido, waarbij de sporters van TeamNL uitgelicht worden.
Marc van Hamelen, Director of Business Development, Ocean Outdoor
‘Voor ons zijn de Olympische Spelen een uitgelezen kans om onze ideeën tot uiting te laten komen. We zijn er trots op om vanuit Ocean Labs met verschillende projecten emotie, zichtbaarheid en creativiteit aan campagnes toe te voegen. Het is een mooie showcase van wat we met Ocean Labs allemaal kunnen betekenen voor adverteerders.’
Klik hier en bekijk The Olympic @ Westfield Mall of The Netherlands
In samenwerking met Westfield Rise een groot scherm in Westfield Mall of the Netherlands neergezet waarop een Olympische programmering wordt getoond met daaromheen een fanzone. Dit scherm is speciaal geplaatst voor de Olympische Spelen, en is met 21m2 een eye-catcher midden in het winkelcentrum. Adverteerders hebben hier de mogelijkheid om een 30” spot met geluid uit te zenden, een unicum in digital out of home.
Door gebruik te maken van het het hele netwerk van Ocean Outdoor en met de inhakers van Nederlanderse Loterij, Odido, M-line, DHL en Heineken en de samenwerkingen met onze partners brengt Ocean Outdoor de Olympische Spelen naar Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.