OneSolution Informatisering breidt haar verkoopteam verder uit

Michel van Doorn (foto) is aangesteld als verkoopleider en Claudia Visser is als commercieel medewerker binnendienst aan de slag gegaan voor de IT-dienstverlener uit Apeldoorn.

Het afgelopen jaar is het klantenbestand van de IT-dienstverlener enorm gegroeid. Ook voor het komende jaar voorziet OneSolution een stijgende lijn en is ze bezig zich verder te focussen op haar core-business.
Daarnaast is er een groeiende vraag naar gekwalificeerde system engineers wat heeft geleid tot een uitbreiding van de detacheringstak. ‘Door onze focus, groeiende klantportefeuille en uitstaande orderportefeuille verwachten we uiteindelijk door te kunnen groeien naar een organisatie met zo’n 50 medewerkers’

Over OneSolution Informatisering
De vooraanstaande, landelijk opererende dienstverlener OneSolution levert innovatieve, projectmatige IT-oplossingen en neemt het beheer van IT-infrastructuren uit handen. OneSolution adviseert, ontwerpt, levert, implementeert en beheert duurzame IT-oplossingen door deze beheersbaar en wendbaar te maken voor klanten uit diverse branches. Dankzij gecertificeerd personeel dat afspraken nakomt en de taal van de klant spreekt, geldt OneSolution als een integere, slagvaardige en behulpzame partner.

OneSolution werkt uitsluitend samen met toonaangevende leveranciers zoals: Microsoft, VMWare, Citrix, HP, Symantec, Cisco, NetApp, Cleanport, CodeTwo, Safenet, Veeam en AppSense.

Kijk voor meer informatie over de diensten en IT-oplossingen op www.onesolution.nl