Geplaatst door Oogst

Online marketing bureau Oogst bundelt krachten met Dashboard expert Klipfolio

Nieuwe relatie biedt Oogst klanten real-time business analytics en inzichten via web -en mobiele Klipfolio dashboards

Online marketing bureau Oogst kondigt een nieuw partnerschap aan met Klipfolio Inc, Oogst is de eerste partij in Nederland die de web-based dashboards van Klipfolio koppelt met eigen web analytics expertise om real-time business analytics te leveren aan klanten in Finance, Retail, Farmacie en Travel.

“Dashboards zijn een essentieel hulpmiddel voor online marketing bureaus als Oogst om onmiddellijk inzichten te delen met onze klanten,” zegt Martijn Staal, Online Strateeg op Online Marketing Bureau Oogst. “De real-time plug and play verbindingen met programma’s als Google Analytics, Omniture, Salesforce en diverse sociale media kanalen, samen met Klipfolio’s multi-device aanpak maken hen tot één van de toonaangevende dashboard technologie aanbieders. Wij zijn blij met de samenwerking met Klipfolio; hun technologie, gecombineerd met onze kennis van business analytics stelt ons in staat om succesvolle dashboards te ontwikkelen voor onze klanten.”

Allan Wille, CEO en President van Klipfolio voegt hieraan toe: “Klipfolio is er trots op om samen te werken met Oogst. Dashboards zijn een krachtig medium voor het delen van inzichten, maar zonder de juiste metrics en data, voegt de inzet van een dashboard weinig waarde toe. Deze samenwerking gaat over het combineren van de expertise van zowel Oogst als Klipfolio om echte inzichten en echte waarde voor klanten te leveren. ”

-eind-