Online schoenengigant Sarenza en Spotify gaan samenwerking aan

De muziekgigant, Spotify, en de grootste online schoenenwinkel van Europa, Sarenza, brengen schoenen én muziek samen in een Europese samenwerking. Jonge sterk opkomende artiesten zijn door deze twee internationale merken gevraagd voor een eigen remake van de meest bekende kersthits. Aan de artiest Shary-An de vraag om Nederland te vertegenwoordigen. Met de Franse artiest Madame Monsieur en de Belgische Konoba geeft ze een eigen invulling aan bekende kerstliedjes. Hier vloeit een eigen Sarenza en Spotify playlist uit voort als muzikale omlijsting van de samenwerking.
Voor Sarenza is deze samenwerking de volgende stap in het uiten van haar liefde voor verschillende kunstvormen. In het verleden hebben ze dit onder andere tot uiting gebracht door te werken met verschillende kunstgalerieën. De keuze voor de kunstvorm muziek was voor Sarenza een volgende logische stap.
Nederland
Shary-An, singer/songwriter en onder andere bekend van het televisieprogramma The Voice of Holland, heeft een van de bekendste kersthits aller tijden, “Santa Claus is coming to town”, gemoderniseerd. Shary-An is dit jaar ook genomineerd voor de titel ‘Zangeres van het jaar’ en brengt volgend jaar haar nieuwe album “Project Me” uit.
Luister hier: http://www.sarenza.nl/spotify-sarenza
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.