Industry Wire

Geplaatst door Snap

Ontdek de nieuwste hotspots met de lancering van ‘Plaatsen’ op Snap Kaart 

29 juli, Amsterdam – Snap Inc. introduceert vandaag een nieuwe manier voor Snapchatters om de wereld te verkennen met Snap Kaart. Met Plaatsen kunnen Snapchatters meer dan 30 miljoen bedrijven ontdekken, hun favoriete lokale hotspots registreren, en zelfs gepersonaliseerde aanbevelingen vinden van vrienden en de wereldwijde Snapchat-community.

Met een snelle blik op Snap Kaart kunnen Snapchatters niet alleen in contact blijven met de mensen waar ze om geven en wereldwijde evenementen in de gaten houden, maar Snap Kaart biedt nu nog meer mogelijkheden voor vrienden om met elkaar in contact te komen. Met Layers van restaurantsite The Infatuation en Ticketmaster die later dit jaar beschikbaar worden gemaakt op Snap Kaart, zijn er eindeloze manieren om de wereld om je heen te verkennen.

Populaire hotspots in jouw buurt.
Om plaatsen en populaire hotspots in jouw buurt te bekijken, tik je op Plaatsen onderaan je Snap Kaart. Hier bevinden zich drie tabbladen; Populair, Favorieten en Bezocht.

Bezocht geeft je een overzicht van de plaatsen waar je al eens bent ‘ingecheckt’ door ze in een Snap te taggen
Met Favorieten kun je jouw leukste plekken bewaren of plaatsen markeren die je nog graag wil bezoeken met een hart emoij.
De tab Populair geeft je aanbevelingen van nieuwe hotspots, waarbij er wordt gekeken naar je locatie, je favoriete hotspot en welke plekken je aan je favorieten hebt toegevoegd. Vervolgens wordt dit vergeleken met plaatsen waar je vrienden en anderen Snapchatters enthousiast over zijn. Met dit nieuwe algoritme en daarmee unieke feature binnen de Populair tab onderscheidt Snap kaart zich als een zeer gepersonaliseerd verkenningsplatform.

Snapchatters dankzij Snap Kaart actiever in ‘post-pandemic’ activiteiten dan niet-Snapchatters
Snap kaart, heeft meer dan 250 miljoen maandelijkse actieve gebruikers en nieuwe enquêteresultaten van Group Solver geven aan dat Snapchatters niet alleen staan te popelen om weer op ontdekkingstocht te gaan, maar dat ze Snap Kaart daarbij als hulp gebruiken.

Snapchatters die de Snap Kaart gebruiken zijn bijvoorbeeld een stuk actiever in ‘post-pandemie’ activiteiten dan niet-Snapchatters, zoals eten in restaurants (45% tegen 41%), winkelen in fysieke winkels (40% tegen 29%), het bezoeken van films en theater (37% tegen 25%) en het deelnemen aan grote evenementen (35% tegen 27%).

44% van de Snapchatters geven aan: “De kaart helpt mij plaatsen om mij heen te ontdekken waar ik in geïnteresseerd ben.” En nog eens 44% geven aan aan: “De kaart helpt mij tijdens het beslissen naar welke plaatsen ik moet gaan, op basis van waar mijn vrienden zijn geweest.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht