Industry Wire

Ontmoet Daan Roosegaarde tijdens Multichannel 2014

Amsterdam, 10 maart 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, doopt één van de theaters in de Jaarbeurs tijdens Multichannel voor 2 volle dagen om tot Interactive Intelligence Innovation Room.

Voor bezoekers die wie meer wil weten op het gebied van innovatieve klantcontactoplossingen, is dit dé kans om geïnspireerd te worden. Naast verschillende presentaties én demo’s over de laatste ontwikkelingen, trends en software oplossingen voor contact centers, geeft Interactive Intelligence bezoekers de unieke kans om live de keynote van ‘innovatie-icoon’ Daan Roosegaarde bij te wonen.

“Daan wordt gedreven vanuit de vraag hoe je kunst en IT kan inzetten om de wereld menselijker te maken. Hij denkt grenzeloos en sluit met zijn focus op Innovation en Experience naadloos aan bij de visie van Interactive Intelligence binnen de contactcenter wereld.” aldus Linda Hilberdink, Field Marketing Manager voor Interactive Intelligence in de Benelux.

De keynote ‘Innovation as a Dutch Experience’ zal live te volgen zijn op de eerste dag van Multichannel. Linda Hilberdink: “Daan komt éénmalig spreken tijdens Multichannel op 23 april, maar om ook de bezoekers op de tweede dag tegemoet te komen, zal zijn presentatie op groot scherm in de Innovation Room op 24 april opnieuw te zien zijn”.

Geïnteresseerden kunnen zich registreren voor de diverse contact center sessies en keynote van Daan Roosegaarde via www.multichannel2014.nl. Onder de bezoekers aan de Innovation Room zullen 10 door Daan Roosegaarde gesigneerde exemplaren van het boek ‘Interactive Landscapes’ worden verloot.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht