Industry Wire

Geplaatst door Oogst

Oogst Masterclass: conversie optimalisatie als hefboom

Op dinsdag 25 februari organiseert Oogst een masterclass over Conversie Optimalisatie. Een middag met vakgenoten en specialisten vol praktijkvoorbeelden, technieken, tips en inspiratie. Bedrijven als Bruna, Deloitte, Zoover, Neckermann, Assem.nl en NCOI schreven zich al in.

Deze masterclass, gericht op Online Marketeers, Web analisten, UX designers en E-commerce managers, wordt georganiseerd in Pand Noord te Amsterdam. Er is veel ruimte om te sparren met optimalisatie experts, vakgenoten en webdevelopers.

Toonaangevende specialisten delen inzichten om de belangrijkste hefboom van online marketing nu écht te gaan benutten. De volgende onderwerpen komen aan bod:
• Hoe bedrijven vanuit Travel, Finance en Retail conversie optimalisatie inzetten om hoge conversiegroei te realiseren
• Hoe je conversie optimalisatie structureel in je bedrijf kunt inbedden
• Hoe je complexe testen met o.a. Google Analytics, Visual Website Optimizer en Optimizely kunt opzetten
• Hoe je als e-Commerce manager effectief een CRO team kunt aansturen
Programma Masterclass Conversie Optimalisatie
In een 3 uur durend programma komen de volgende sessies aan bod:

De opkomst van Conversie Optimalisatie
Hoe optimaliseer je structureel je conversie? Model en resultaten door Martijn Staal
Oogst laat tijdens deze sessie zien hoe je conversie optimalisatie inricht als integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarnaast zal Martijn een tipje van de sluier lichten hoe je laagdrempelig kunt beginnen met het aanpassen en testen van je website voor individuele bezoekers (personalisatie).
Praktijkcase Flinders; een winnende aanpak door Geert-Jan Smits, Managing Director Flinders

Geert-Jan Smits, Managing Director van woonwebshop Flinders vertelt hoe een gestructureerde de conversie optimalisatie aanpak Flinders heeft geholpen om conversiestijging te realiseren.
Haal je het maximale uit je testtools door Martijn Staal
Oogst laat aan de hand van veel voorbeelden zien wat je méér met testtools kunt doen – zonder dat hier IT capaciteit voor nodig is.

Er zijn nog een beperkt aantal plekken beschikbaar. Oogst houdt dit event toegankelijk door slechts €72,50 voor deelname te vragen. Voor meer informatie en inschrijfmogelijkheden, bekijk het volledige programma.

einde

Noot voor de redactie:
Oogst deelt in deze masterclass haar ervaring als Google Analytics Certified Partner (GACP) en Visual Website Optimizer Certified Partner op het gebied van conversie optimalisatie trajecten. We zetten dagelijks onze kennis in voororganisaties in binnen Travel, Finance en Retail als Flinders, HotelSpecials, Hypotheekvisie, ,ONVZ en vele anderen.

Meer informatie over de masterclass en inschrijfmogelijkheden bieden we op:
• http://www.oogstonline.nl/nieuws/Oogst-Masterclass-Van-incidenteel-testen-naar-structurele-conversiegroei.html

Over Oogst
Oogst is een online marketing bureau dat zich richt op zoekmachine marketing en online prestatieverbetering. Kwaliteit, duidelijkheid, een integrale aanpak en flexibiliteit spelen een belangrijke rol. Tot de klanten behoren onder meer OHRA, Neckermann, Bruna, ONVZ, Bol.com, Delta Lloyd en NCOI.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht