Industry Wire

Geplaatst door Sync

Oprichters van Mr.Prezident lanceren Sync

De oprichters van presentatiebureau Mr.Prezident lanceren Sync, een nieuw bedrijf dat commerciële teams helpt meer te halen uit salesgesprekken. Sync brengt mensen, messaging en materialen in lijn. En dat is nodig, want veel organisaties doen maar wat als het hierop aankomt. De pitch verschilt per gesprek en per persoon, het salesmateriaal is ongestructureerd en nieuwkomers zijn vaak zoekende naar de juiste informatie.

Mr.Prezident werd vijftien jaar geleden opgericht in Amsterdam en groeide uit tot een internationaal bureau met klanten als de Verenigde Naties, Heineken, Dell, New Balance en Danone. Vanuit die ervaring ontstond Sync: een bedrijf met een eigen methode, specifiek ontwikkeld voor midmarket B2B-organisaties in Nederland.
“We hebben in de afgelopen jaren honderden salespresentaties ontwikkeld,” vertelt Paul van Hattem, co-founder van Sync. “Daar zagen we keer op keer hetzelfde gebeuren: het product is sterk, er wordt gebruik gemaakt van de nieuwste crm software, maar in het verhaal en materiaal, ontbreekt de samenhang. De aanpak verschilt teveel per persoon, materiaal is versnipperd en niet actueel. Met Sync brengen we daar structuur in.”
Unieke aanpak voor het beslissende moment.
Sync richt zich op het deel waar marketing ophoudt en sales begint. In korte trajecten ontwikkelt Sync samen met organisaties een vernieuwd salesverhaal, vertaalt dat naar effectief materiaal zoals pitchpresentaties, playbooks en casestudies en traint teams om dit met overtuiging te gebruiken.

“Organisaties veranderen continu – teams groeien, proposities verschuiven, nieuwe producten ontstaan sneller dan ooit,” zegt Sven van Groeningen, co-founder van Sync. “Maar het salesverhaal verandert vaak niet mee. Er worden losse decks gebruikt of nieuwe slides rondgestuurd, maar er is geen systeem of structuur. Terwijl juist op dat moment het verschil wordt gemaakt.”

Sync onderscheidt zich door een praktische methode die binnen een kwartaal resultaat oplevert en daarna structureel wordt geborgd. Zo blijven verhaal en materiaal actueel, ook wanneer het team of de propositie verandert.

Over Sync
Sync maakt commerciële teams succesvoller met een helder verhaal en sterk salesmateriaal. De Get in Sync-methode brengt messaging, materiaal en mensen binnen korte tijd op één lijn en verhoogt de conversie in het beslissende deel van de funnel.

Sync is ontstaan uit Mr.Prezident, het presentatiebureau dat al vijftien jaar wereldwijd organisaties helpt hun verhaal overtuigend te presenteren. Vanuit de ontwikkeling van honderden salespresentaties groeide het inzicht dat juist in salesgesprekken veel winst te behalen valt. Die ervaring en kennis over storytelling, design en salescommunicatie vormen de basis van Sync.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht