Industry Wire

Orange Babies en SMS Machtiging gaan samenwerking aan

Orange Babies heeft vorige week haar nieuwe Tv-commercial gepresenteerd. Orange Babies zet zich met haar projecten in voor de meest kwetsbare baby’s en kinderen in Afrika, met name om de besmetting van hiv van moeder op kind te voorkomen. Met de commercial “the SOS of the unborn child” richt Orange Babies zich op het werven van vaste donateurs.

Kijkers worden opgeroepen om het woord SOS te sms’en naar 1008. Met een gratis sms kunnen donateurs zelf bepalen hoeveel en hoe vaak zij doneren. De opvolging van deze donaties wordt door SMS Machtiging én Orange Babies samen opgepakt en ingevuld.

De gehele campagne (van machtigingspagina tot bevestigingsmail) is in de huisstijl van Orange Babies ontwikkeld. Om het donateurs nog makkelijker te maken om direct te doneren worden slechts een minimaal aantal gegevens in het machtigingsformulier gevraagd.

De gehele machtigingen administratie wordt door SMS Machtiging verzorgd, waarbij Orange Babies alleen nog maar haar donaties hoeft te incasseren. Op deze manier kan Orange Babies zich nog meer richten op haar kernactiviteiten en is het beheer en onderhoud van de machtiging administratie volledig uitbesteed.

Orange Babies en SMS Machtiging gaan de komende 2 jaar samenwerken met als doel structureel meer vaste donateurs te werven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht