Industry Wire

Geplaatst door Dentsu

Orange Lions en Dentsu organiseren ‘ON THE RECORD’:

Amsterdam, 12 juni 2025  – Orange Lions en dentsu bundelen de krachten voor een uniek evenement: ON THE RECORD. Op woensdag 2 juli openen de deuren van dentsu zich voor een avond vol creatieve inzichten, scherpe observaties en eerlijke gesprekken over de toekomst van advertising.

ON THE RECORD biedt een exclusief kijkje achter de schermen van ’s werelds meest toonaangevende reclamefestival: Cannes Lions. Negen internationale juryleden delen openhartig hun visie, tonen opvallende cases uit hun jury categorie en gaan met het publiek in gesprek over wat écht werkt — en waarom.

Het evenement wordt gehost door Kerrie Finch (Orange Lions), die eerder al furore maakte met het succesvolle event The One That Got Away. Net als toen draait het om échte verhalen, scherpe learnings en inspiratie voor beter creatief werk in Nederland.

Orange Lions vertegenwoordigt Nederland als het officiële team van LIONS Festivals. Samen vieren Kerrie Finch en haar collega Kyra Roest de allerbeste creativiteit die in, door en voor Nederland wordt gemaakt. Ze ondersteunen prestigieuze festivals zoals Cannes Lions, Contagious, Dubai Lynx, eurobest, Spikes Asia en WARC. Dit doen ze door juryleden te plaatsen, de Young Lions-competities te organiseren en Nederlandse kandidaten te helpen een plek te bemachtigen in verschillende LIONS Learning-initiatieven, waaronder See It Be It, ERA en de Roger Hatchuel Academy.

Kerrie Finch:

“Kyra Roest and I are delighted to be working with Dentsu on our post-Cannes Lions celebration of creativity. The calibre of our twelve jurors is – as always – stellar. It’s impressive that so many of them will be speaking about the future of the industry at ON THE RECORD. Expect to hear their insights from the jury rooms and some controversial predictions about where the ad industry is heading.”

Boris Nihom:

“Het is een eer om ON THE RECORD dit jaar bij dentsu te mogen hosten, in samenwerking met Orange Lions. Creative excellence staat centraal in alles wat we doen, zowel binnen creatie als binnen media en CXM. Dit evenement onderstreept meer dan ooit het belang creatieve ideeën die verder gaan dan reclame, en positieve impact hebben op consumenten, bedrijven en de samenleving. Dat wij zelf vorig jaar werden in Cannes werden bekroond met een Creative Strategy Grand Prix voor KPN is daar een krachtig bewijs van. Diezelfde standaard zetten we door in al ons werk, voor iedere klant binnen dentsu en voor de industrie als geheel”

 

De sprekers op een rij:

  • Joris Tol, Dentsu Creative (Health & Wellness)
  • Josefien Olij, Philips (Creative Business Transformation)
  • Sophie van der Schaft, AndAgencyAmsterdam (Social & Creator)
  • Sandrine Le Goff, LePub (Direct)
  • Seth Gaffney, Preacher (Creative Strategy)
  • Viktor Jacobsson, Uber (Brand Experience & Activation)
  • Grace O’Brien, AKQA (Sustainable Development Goals)
  • Simone Moessinger, 72andSunny (Entertainment)
  • Mandy Smith, BUCK (Audio & Radio)

Mis deze unieke kans niet om directe inzichten te krijgen van de mensen die de internationale standaard van creativiteit bepalen.

Datum: Woensdag 2 juli
Tijd: 18.00 uur (inloop) – 18.30 tot 20.00 uur (programma

Locatie: dentsu, Moermanskkade 85, 1013 BC Amsterdam
Tickets: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-on-the-record-1393805211909

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht