Industry Wire

Geplaatst door Pabbl

Pabbl en Buienradar gaan exclusieve samenwerking aan voor lockscreen advertisement

Buienradar en Pabbl slaan de handen in één met een exclusieve samenwerking. Door deze samenwerking krijgt elke gebruiker van Pabbl elke dag gratis het actuele weerbericht op het vergrendelscherm.

“Wij zijn erg blij dat wij deze samenwerking met Buienradar kunnen bekendmaken” zegt Bas Gerritsen van medeoprichter van Pabbl. “Wij zijn constant op zoek naar relevante en waardevolle content waardoor we onze gebruikers een zo goed mogelijke ervaring kunnen bieden en deze samenwerking met buienradar is hier een goed voorbeeld van” voegt medeoprichter Jeroen Malotaux daaraan toe. “Bij Pabbl staat de gebruikerservaring hoog in het vaandel.”

“Adverteerders hebben moeite om de jongeren doelgroep te bereiken en wij bieden met Pabbl daar een oplossing voor” zegt Bas. Met deze samenwerking volgt Buienrader het succes van merken als Asus Bandai Namco en Sneakers die al eerder een samenwerking met Pabbl zijn aangegaan. Pabbl is continue op zoek naar nieuwe partners om de kwaliteit van de gebruikerservaring te waarborgen.

Pabbl is een Android-app die het vergrendelscherm van een smartphone vult met mooie persoonlijke aanbiedingen, nieuwsartikelen, blogposts en foto’s. Gebruikers geven hun voorkeuren aan en liken of disliken content, zodat content wordt toegespitst op hun wensen. Elke keer als de telefoon wordt ontgrendeld, krijgen gebruikers punten. Met deze punten sparen zij voor speciale aanbiedingen van adverteerders, zoals gratis kopjes koffie, bioscoopkaartjes en kortingsbonnen.

Pabbl staat op dit moment in de top 3 van 777 innovaties bij de Accenture Innovation Awards. Meer informatie en stemmen: https://innovation-awards.nl/innovation/pabbl-lockscreen-advertising/

Bezoek pabbl.com voor meer informatie of download de app via Google Play.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht