In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Vandaag draagt GfK haar archief met kijk- en luistercijfers over aan het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Het betreft de kijkcijfers uit de periode 1967-2001 en luistercijfers uit...
GorillaIT is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 2018. De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland....
Cloudmigratiespecialist Merapar en Vamp.io, leverancier van een smart canary releasing- en cloudoptimalisatie-oplossing, sluiten een strategisch partnership. De beide bedrijven bieden een gecombineerd portfolio van services en oplossingen met betrekking...
Als eerste (online) bemiddelaar in kantoorruimtes is Flexas.nl genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50. Een verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Dankzij jaren van exponentiële...
Nu het moderne bedrijfsleven voor verkoopvertegenwoordigers en verkoopmanagers steeds complexer wordt, is het tijd voor een nieuwe strategie. Met geconsolideerde klantdata en een geslaagde CI-strategie (Customer Intelligence) kunnen verkoopvertegenwoordigers...
De strengere privacywet en de toenemende invloed van de online giganten waren voor Pebble Media, Produpress, IPM en videoadvertentieplatform SpotX aanleiding om een platform te ontwikkelen dat lokale uitgevers...
Van de Nederlandse bedrijven die gebruikmaken van Internet of Things (IoT) zag maar liefst 51% hun omzet hierdoor groeien. Toch maken Nederlandse bedrijven nog maar mondjesmaat gebruik van IoT-oplossingen:...
Nederlands’ grootste visconserven leverancier John West heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld voor haar mediastrategie, -planning en –inkoop. Het marketing- en mediabureau is vanaf heden structureel verantwoordelijk Nederlands’ grootste visconserven leverancier...
Vandaag lanceert Eurofiber zijn nieuwe communicatiecampagne met de pay-off: Lifeline for the digital society. Eurofiber bestaat bijna 20 jaar en heeft in de afgelopen jaren een aanzienlijk marktaandeel...
ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland. Het Zwolse contentmarketingbureau dat is opgericht door Carlijn Postma, Content Marketing Vrouw van het jaar...
Na een succesvolle introductie van de prepaid verzekeringen van Smart2Cover bij zowel Belgische als Nederlandse winkelketens, breidt Smart2Cover haar diensten en voorsprong nu verder uit. Naast een smartphone-, laptop-...
Fortinet, wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde oplossingen voor cyberbeveiliging, publiceert de bevindingen bekend van zijn nieuwe ‘2018 Security Implications of Digital Transformation Survey’. Dit onderzoek biedt...