In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
hybris, leverancier van multi-channel communicatie en e-commerce-software, introduceert vandaag de nieuwe versie van hybris B2B Commerce, het vernieuwde B2B multichannel commerce-systeem.
Jamie Magazine is het nieuwe, culinaire tijdschrift van Jamie Oliver. Na de lancering van het tijdschrift, heeft de Nederlandse redactie van Jamie Oliver's Magazine in samenwerking met internetbureau Yellowmind...
De nieuwe website van Sluban is vandaag gelanceerd. Full-service internetbureau Cream is verantwoordelijk voor de realisatie van het concept, de implementatie van Magento en het beheer van de applicatie....
Na een succesvolle introductie in omliggende landen lanceert Mattel nu ook in Nederland Monster High. De wereld van Monster High is dé plaats waar tienerkinderen van legendarische monsters, zoals...
Yourzine en Selligent nodigen je graag uit voor een dag vol crosschannel marketing binnen de retail.
Supermarktketen Boni heeft een nieuwe website en webwinkel gelanceerd. Het is hiermee de tweede supermarktketen die e-commerce breed inzet en de boodschappen bezorgt bij haar klanten. UNIT4 Internet Solutions...
Fans van Guus Meeuwis kunnen hun hart ophalen. De nieuwe website, geheel in de stijl van zijn nieuwe album ‘Armen Open’ dat op 13 mei is verschenen, geeft een...
WorkVoices is online software om binnen een bedrijf een sociaal netwerk op te zetten. Gebruikers kunnen op een makkelijke manier informatie en bestanden met elkaar delen. De Software as...
Blue Mango Interactive, het eigenzinnige online marketingbureau uit Eindhoven, heeft haar online marketingmix verstevigd, door de aanschaf van Clang. Dit is de e-mailmarketing software van E-Village. Blue Mango Interactive...
Internetbureau Campagne Company uit Amersfoort heeft de website Fietskarshop.com gelanceerd.
KLM heeft besloten haar SEA en SEO activiteiten vanaf heden onder te brengen bij online marketingbureau Netsociety. Netsociety zal KLM bedienen in 56 landen, in samenwerking met Bigmouthmedia.
OLG gaat verschillende online trajecten voor ILC-talen opnieuw op de rit zetten. In de eerste instantie zullen de bestaande Google Adwords campagnes aangescherpt en verbeterd worden. Ook zijn wij...