In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Op donderdagavond 7 oktober organiseert NS in Utrecht een Trainees Tweetup voor masterstudenten. Een bijeenkomst die door NS Trainees wordt ingevuld. NS komt daarmee tegemoet aan de veranderende behoefte van...
Vandaag is een zoek en vergelijking site voor fitnesscentra gelanceerd www.regiofitness.nl. Bezoekers van Regiofitness.nl kunnen deelnemende fitnesscentra na een online vergelijking vrijblijvend uitproberen door middel van een gratis fitnesspas.
Online horlogewinkel TimeToday opent haar deuren. www.timetoday.nl legt de focus op horloges van topmerken zoals Guess, Seiko en TW Steel waarvoor “totaalaanbiedingen” worden gemaakt. Ieder horloge is voorzien van...
UTRECHT, 1 oktober 2010 - IT-beheerbedrijf Computication uit Zeist werd gisteravond derde bij de verkiezing van de twintig snelst groeiende IT-bedrijven in Midden-Nederland, georganiseerd door Stichting Skillcity Utrecht. Computication...
Knowhow Marketing lanceert een nieuwe innovatieve webshop voor marketeers: www.marketingwebshop.nl. Hiermee speelt zij in op de toenemende vraag naar betaalbare en meetbare marketingstrategieën en campagnes.
UTRECHT, 1 oktober 2010 - IT opleider en -detacheerder Calco-IT behaalde gisteravond de achtste plek op de ranglijst Snelle Groeier 2010, die door Stichting Skillcity Utrecht werd gepresenteerd. Het...
’s-Hertogenbosch, 1 oktober 2010 – De Nederlandse vestiging van Clarity Commerce Solutions, leverancier van Point of Sale-systemen voor retail en groothandel, verhuist per 1 oktober naar het...
Quadia Web TV is met de Quadia Media Manager doorgedrongen tot de finale van de European Streaming Media Awards 2010. Quadia is genomineerd in de categorie Online Video Platforms....
Glamour is al het best verkochte vrouwenblad van Nederland en doet nu ook haar naam eer aan met een geheel vernieuwde website. G+J Uitgevers heeft met creatief marketingbureau Sisteract...
Het strategisch creatief bureau FITZROY, zal zich pro bono inzetten voor de 1% Club. Het bureau uit Amsterdam bestaande uit achttien specialisten, werkt onder andere al voor Heineken, Bacardi,...
Zoetermeer, 12 oktober '10 - BackOffice MKB is in september een samenwerking aangegaan met MailPlus. Door deze samenwerking is BackOffice MKB in staat om zelfstandig innovatieve e-mail marketingoplossingen aan...
OMG/Urbanology is gestart met de uitvoering van een social media campagne rondom de Rimmel Lash Accelerator. Deze nieuwe mascara mét wimpergroeicomplex, laat je wimpers direct tot 80% langer lijken,...