Industry Wire

Geplaatst door PayPal

PayPal introduceert One Touch™ in Nederland

Vandaag kondigt PayPal de uitbreiding aan van One Touch naar Nederland en 12 andere markten*. Consumenten die ervoor kiezen om One Touch te activeren kunnen veilig betalingen doen bij verkopers die in aanmerking komen, zonder dat zij een gebruikersnaam, wachtwoord of betaalinformatie in hoeven te voeren, zolang zij hetzelfde apparaat gebruiken.

PayPal ondersteunde meer dan 10 jaar geleden de vernieuwing op het gebied van naadloze digitale betalingen, en zorgde dat consumenten online konden betalen met alleen een gebruikersnaam en wachtwoord, terwijl het de betaalgegevens van consumenten veilig hield. Vandaag de dag, in een wereld waar meer en meer commerce via mobiel plaatsvindt, consumenten en verkopers meer contact willen, shoppers vragen om veilige checkout mogelijkheden die met één druk op de knop voltooid kunnen worden, en wachtwoorden en gebruikersnamen overbodig lijken, leidt PayPal de weg.

Voor consumenten

PayPal is de veilige, simpele manier van betalen. Op dit moment zijn er in Nederland speciale aanbiedingen van PayPal’s partners PlayStation Store, Helpling, Media Markt en Zalando, beschikbaar op https://www.paypal.nl/shopping/offers/.

Consumenten hebben een PayPal account nodig om te kunnen betalen met One Touch. Consumenten kunnen zien of zij toegang hebben tot One Touch als zij het “Ingelogd Blijven” selectievakje zien wanneer zij betalen met PayPal. Meer informatie over One Touch is te vinden op PayPal.com/OneTouch. Consumenten in de VS zullen ook kunnen kiezen om One Touch te activeren via PayPal.com/OneTouch, en in de komende weken zullen consumenten wereldwijd One Touch kunnen activeren, ook al maken zij geen deel uit van de initiële uitrol.

Voor retailers en verkopers

One Touch is de grootste verandering in online shoppen in meer dan 10 jaar. Het is voor consumenten een snellere, veiligere manier om te betalen op websites van verkopers, zowel op mobiele apps, mobiele webpagina’s of online. Sinds de lancering van One Touch hebben we geweldige feedback gekregen van zowel consumenten als verkopers. One Touch heeft gezorgd voor een conversieverhoging van 50% of meer van Paypal op mobiele platforms. Wij geloven dat dit een aanzienlijke verbetering is in de manier waarop consumenten en verkopers in de komende tien jaar met elkaar in contact zullen komen. One Touch wordt automatisch geactiveerd voor verkopers die in aanmerking komen, zonder dat er enige integratie nodig is – één van de voordelen van het accepteren van bepalingen met PayPal.

*Markten: Australië, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Spanje, Zweden, Zwitserland en Turkije.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht