Industry Wire

Geplaatst door Pegasystems

Pegasystems introduceert Next-Generation marketingoplossing

Pegasystems introduceert zijn geautomatiseerde marketingoplossing. Pega’s Unified Marketing™ biedt een next-best-action-aanpak, gecombineerd met campagne-management-mogelijkheden voor acquisitie, klantbehoud, upsell en cross-sell. Hiermee kunnen marketeers klantgerichte strategieën inzetten die de acceptatiegraad ingrijpend verbetert, het aantal klantopzeggingen verlaagt en hogere customer lifetime value stimuleert.

Marktanalisten melden dat gepersonaliseerde en de juiste aanbiedingen enerzijds klantentrouw en omzet verhogen en anderzijds mond-tot-mondreclame onder consumenten genereert. Met behulp van Unified Marketing kunnen marketeers nog makkelijker meer gepersonaliseerde en relevante interacties met klanten realiseren, via alle communicatiekanalen – waaronder mobiele kanalen en social media. De oplossing geeft op dynamische wijze één-op-één-aanbiedingen met behulp van Pega’s decision engine. Daarnaast is een next-best-action-adviseur opgenomen, die callcenteragents en verkoopmedewerkers bij elke klantinteractie begeleidt.

Rob Walker, Vice President Decisioning & Analytics bij Pegasystems:
“Met bijna tien jaar leiderschap verbeteren we onze next-best-action-technologie steeds verder. Pega’s oplossingen zorgen dan ook voor drastische verbeteringen in acceptatiepercentages en verhoging van de customer lifetime value bij veel van ’s werelds grootste organisaties. Deze bedrijven hebben laten zien dat deze veranderende aanpak, en de onderliggende klantanalyses, het hen mogelijk maakt om de omzet en de klanttevredenheid tegelijkertijd te verhogen. Unified Marketing borduurt voort op Pega’s bewezen succes in de markt en biedt de mogelijkheid om zowel in- als outbound marketingstrategieën te optimaliseren.”

Pega’s Unified Marketing:

• Optimaliseert klantstrategieën door middel van geünificeerde marketingprogramma’s en traditionele campagnes;
• Begeleidt klantenservice- en verkoopmedewerkers tijdens iedere stap van opstellen en afsluiten van een aanbieding;
• Integreert naadloos met bestaande marketinginfrastructuren, zoals oplossingen van derde partijen;
• Verlaagt IT-kosten en biedt de mogelijkheid tot een geavanceerde cloudbeheeroplossing;
• Verbetert operationele efficiency drastisch.

Grant Johnson, Chief Marketing Officer bij Pegasystems:
“Marketingmanagers staan onder druk om de bijdrage van marketing te versterken en een betere return-on-investment te realiseren. Nu kunnen ze hun bestaande marketinginfrastructuur aanvullen met een oplossing die bewezen heeft de omzet te verhogen. Enkel outbound marketing automatiseren is niet meer voldoende in de huidige klantgedreven wereld. Om succesvol te zijn moeten marketeers een grote hoeveelheid intelligente en klantgerichte boodschappen via alle kanalen – zowel in- als outbound – uitzenden. Deze nieuwe release geeft marketingmanagers de applicatie die hen helpt om de marketingbijdragen aan omzet en groei naar een hoger niveau te tillen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht