Geplaatst door Picqer Fulfilment

Picqer lanceert Picqer Fulfilment

Na een jaar ontwikkelen en testen, lanceert Picqer nu Picqer Fulfilment: het gebruiksvriendelijke platform voor fulfilment bedrijven.

Grip op het magazijn

Picqer Fulfilment (https://picqer.com/nl/fulfilment) is online software waarmee fulfilment bedrijven hun magazijn kunnen automatiseren. Net zoals de gewone versie van Picqer dat al jaren voor webwinkels met een eigen magazijn doet. Picqer houdt realtime de voorraad bij, levert zo snel mogelijk en foutloos bestellingen uit en versnelt het inkoopproces.

De Fulfilment versie is speciaal ingericht op de situatie van fulfilment bedrijven. Bijvoorbeeld door bestellingen van alle klanten te combineren, terwijl voorraad per fulfilment klant gescheiden blijft. En klanten van fulfilment bedrijven kunnen realtime meekijken wat er met hun voorraad en hun bestellingen gebeurt.

Modern platform

Picqer Fulfilment is het eerste moderne cloud platform voor (e)fulfilment bedrijven. Met de gebruiksvriendelijke interface, realtime informatie en een super snelle API hebben fulfilment bedrijven beschikking over een platform waarmee ze klanten blij kunnen maken. Dat is altijd het hoofddoel bij Picqer.

Gedeeld platform

Picqer Fulfilment en de gewone versie van Picqer delen hetzelfde platform. Daardoor genieten ze beide van dezelfde koppelingen met webshops en pakketdiensten, wekelijkse updates en een hoge beschikbaarheid.

De API van Picqer Fulfilment is hetzelfde als die van de gewone versie van Picqer. Alle bestaande koppelingen werken daardoor voor beide versies. Daarnaast hebben de klanten van fulfilment bedrijven ook toegang tot de API en daarmee realtime toegang tot hun voorraad.

Jaar lang testdraaien

Een jaar lang heeft het team van Picqer gewerkt aan de fulfilment-versie, samen met 10 fulfilment bedrijven die het platform als eerste gebruiken. Op basis van hun feedback is het platform continu verbeterd om het perfect te maken voor alle fulfilment bedrijven.

Implementatie in 1 dag

Een groot voordeel van het nieuwe platform is dat het binnen 1 dag te implementeren is. Dat zorgt voor zo min mogelijk hinder voor de operatie. En daarna kunnen nieuwe fulfilment klanten in slechts enkele minuten worden aangesloten.

Picqer Fulfilment is per direct beschikbaar voor fulfilment bedrijven in Nederland en België.