Industry Wire

Plantronics verbetert zijn wereldwijde channel partner programma

Hoofddorp, 18 september 2013 – De snelheid van innovatie en de ingebruikname van nieuwe communicatietechnologieën groeit in snel tempo en daagt bedrijven uit die communicatieoplossingen verkopen. Plantronics (NYSE: PLT) introduceert vandaag in de Benelux een aantal nieuwe initiatieven binnen haar Connect Partner Programma. Dit programma is in het leven geroepen om partners te helpen succesvoller te opereren door ze voorzien van kennis en trainingen en ze te stimuleren via beloningen.

“Ons kanaal is een van de meest waardevolle middelen en we respecteren en waarderen de tijd die onze partners besteden en het goede werk dat ze verrichten. Vandaag introduceren we twee programma’s die zijn ontworpen om onze partners concurrerender te maken, beter voorbereid en rijker”, aldus Peter Wuyts, head of Europe & Africa partner management bij Plantronics. “Connect University en een nieuw beloningsprogramma moeten dat realiseren.”

Connect University – TrainingsProgramma helpt Partners meer te verkopen
Kennis is macht. Partners eisen betere online trainingsmogelijkheden van leveranciers. Plantronics biedt met de Connect University een Learning Management System (LMS) met een professioneel ontwikkeld training curriculum, sales specialisaties en partner certificeringen. Dit programma helpt partners trends in de markt beter te begrijpen en te signaleren, en voorziet in verkooptechnieken die de verkoop bevorderen.

Connect beloningen – incentive en puntenprogramma
Dit nieuwe beloningsprogramma stimuleert partners met de verkoop van Plantronics-producten, het voltooien van trainingen, het deelnemen aan evenementen, webinars en andere activiteiten. Het online puntenprogramma is ontworpen om de betrokkenheid evenals de verkoop te belonen. Partners kunnen online punten inwisselen. De catalogus met prijzen omvat onder andere elektronica-, luxe merk-, mode- en interieurproducten.

Connect Partner ProgrammA – steeds beter wordend programma
De verbeteringen ten aanzien van training en beloningen zijn aanvullingen op het bestaande Connect programma waaronder onder andere test samples voor klanten, kortingen voor channel medewerkers, event ondersteuning en marketingfondsen behoren. Via een webportaal is al het sales- en marketingmateriaal makkelijk toegankelijk.

Connect wereldwijde verbeteringen – Een gefaseerde benadering
Connect Deal Registration en Connect University zijn wereldwijde programma’s met regionale verschillen waaronder de implementatietijd. Deze programma’s zijn alleen beschikbaar voor geautoriseerde Connect partners. Voor meer informatie over het Connect partner programma of voor inschrijving, kunt u terecht op: www.plantronics.com/partners

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht