Geplaatst door Polycom

Polycom stelt Sebastiaan Hoogstadt aan als Country Manager Benelux

Amsterdam, 7 maart 2017 – Polycom, Inc., marktleider op het gebied van samenwerkingsoplossingen die organisaties helpen om teamwork, efficiëntie en productiviteit naar een hoger niveau te tillen, heeft Sebastiaan Hoogstadt aangesteld als Country Manager voor de Benelux. Zijn direct-leidinggevende wordt Jeremy Keefe, Area Sales Vice-President – Verenigd Koninkrijk, Ierland en de Benelux van Polycom.

Als Country Manager is Hoogstadt verantwoordelijk voor het aansturen van de Benelux-activiteiten van Polycom. Zo dient hij te zorgen voor winstgevende groei en onderhoudt hij de regionale banden met de partners en klanten van het bedrijf. Daarnaast ondersteunt Hoogstadt de relatie van Polycom met de regionale vertegenwoordigers van grote partners als Microsoft.

Sebastiaan trad in 2015 in dienst bij Polycom in de functie van Channel Sales Manager Benelux. Het was zijn taak om het channelprogramma voor de regio verder te ontwikkelen en het partnernetwerk te vergroten. Voordat hij bij Polycom kwam, bekleedde Hoogstadt verschillende seniorfuncties binnen andere technologiebedrijven, zoals Zebra Technologies en Motorola, waar hij verantwoordelijk was voor global business development en de verkoop en ontwikkeling van enterprise mobility-oplossingen.

Hoogstadt: “De Polycom-cultuur is zeer inspirerend: we volgen ons eigen advies op, zodat we bij klanten daadwerkelijk beschikken over eigen voorbeelden voor wat betreft flexwerken. Ik ben zeer verheugd dat ik de rol van Country Manager Benelux op mij kan nemen en ik kijk ernaar uit om de band met onze klanten en partners verder te versterken.”

“Sebastiaan heeft uitgebreide ervaring op het gebied van regionale salesstrategieën en management”, zegt Jeremy Keefe. “Hij heeft verschillende belangrijke Polycom-projecten succesvol afgerond. Ik heb dan ook het volste vertrouwen in Sebastiaan in zijn nieuwe rol als Country Manager Benelux.”

Over Polycom, Inc.
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan vierhonderdduizend bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Met de oplossingen verhogen bedrijven en organisaties hun productiviteit, versnellen hun time-to-market, leveren betere klantenservice en breiden hun educatiemogelijkheden uit. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving, leveren goede gebruikerservaring, ruime samenwerking tussen vendoren en uitzonderlijke investeringsbescherming. Meer informatie is te vinden op www.polycom.nl en volg Polycom via Twitter, Facebook en LinkedIn.

In september 2016 kondigde Polycom de afronding aan van de overname door dochterondernemingen van Siris Capital Group, LLC (‘Siris’ of ‘Siris Capital’) in een transactie ter waarde van ongeveer twee miljard Amerikaanse dollar in contanten. Als gevolg van het afronden van de overname is het bedrijf, dat blijft opereren onder de naam Polycom, Inc., volledig in handen van dochterondernemingen van Siris Capital.