Industry Wire

Geplaatst door Posterscope Netherlands

Posterscope Event, Talk of the Town Special: Meaningful Marketing

Dienst Ruimtelijke Ordening Amsterdam, Posterscope en Pakhuis de Zwijger nodigen u van harte uit voor deze bijeenkomst die in het teken staat van het verbinden en inspireren van merken, overheden en burgers. Meaningful marketing met Urban Value Partnerships kan! Dat gaan we laten zien aan de hand van bijzondere projecten en via inspirerende sprekers uit het bedrijfsleven en de overheid die uiteindelijk een gezamenlijke brainstorm zullen inleiden. We kijken uit naar uw komst!

Urban Value Partnerships speelt in op de ontwikkeling dat merken zich socialer en menselijker opstellen, overheden openstaan voor commerciëler partners en burgers meer verantwoordelijkheid nemen. Ontwikkelingen die er in de toekomst voor zorgen dat een gedeelte van het wereldwijde reclamebudget van 450 miljard euro wordt besteed aan het ontwikkelen, verbeteren en het beter beheren van onze leefomgeving. Verbeteringen die onmiddellijk voordelen opleveren voor de openbare ruimte, de mensen die er gebruik van maken en de partners die eraan meewerken.

Belangrijkste ontwikkeling in de reclamewereld. Urban Value Partnerships is een nieuw fenomeen binnen out of home. Urban Value Partnerships bevordert de gezondheid, het geluk en welzijn van mensen door openbare ruimtes samen met het bed Posterscope is ervan overtuigd dat urban value partnerhips in de toekomst van grote betekenis zal zijn voor merk en maatschappij. Sterker nog: dat het een van de belangrijkste ontwikkelingen binnen de reclamewereld is voor de komende tien jaar.

Sprekers:
• Jurgen Hoogendoorn (Organisatieontwikkeling Gemeente Amsterdam)
• Thijs Verheugen (Posterscope/CleanPicnic, Urban Value Partnerships)
• Andrea Wiegman (Second Sight, Trendresearcher)
• Harro de Jong (Buro Harro, Bartokpark, Arnhem)
• Femke Haccoû (DRO, Rembrandtpark, Amsterdam)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht