Het PR Bureau groeit en breidt team uit

Amsterdam, 25 oktober 2018 – Het PR Bureau breidt haar team uit met nieuwe medewerkers. Kirsten Schuurman en Emilie Funken zijn aangesteld als pr-adviseur, George van Oostrom is aangetrokken als Digital Advisor en Sacha van Duren versterkt het strategisch team. Maartje van Engelen is aangesteld als medior adviseur voor zakelijke dienstverlening klanten.
Met de komst van onder meer Insight TV, Quest en Huawei is het klantenpakket van Het PR Bureau in de afgelopen maand opnieuw gegroeid. Daarnaast is een aantal junioren binnen het het Amsterdamse bureau doorgestroomd naar nieuwe posities. Volgens Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau, maken deze ontwikkelingen de weg vrij voor nieuw talent: ‘Met name op junior niveau hadden we de behoefte om ons team te versterken en daarmee een gezonde balans te behouden. Met Kirsten en Emilie hebben we twee uitgesproken talenten gevonden die geschikt zijn om die plekken in te vullen.‘
Inzichten over consumentengedrag
Met het aantrekken van George van Oostrom speelt Het PR Bureau daarnaast in op toenemende rol van data in pr, terwijl Sacha van Duren de behoefte aan versterking op strategisch vlak vervult. Overgaauw: ‘Zowel data als strategie worden belangrijker in ons werkveld. We baseren onze pr-strategieen het liefst op actuele inzichten over consumentengedrag. Knappe koppen die die inzichten uit datasets naar boven kunnen halen, zijn daarvoor nodig. George helpt ons om data te analyseren en te vertalen naar heldere inzichten. Dit is input voor Sacha en de rest van het strategieteam.’
Eerder dit jaar versterkte het bureau zich al met Maartje van Engelen. Van Engelen, die actief is als medior pr-adviseur voor zakelijke klanten van het bureau, werkte hiervoor bij Edelman en Conclusion (nu Future Communication).
Over Het PR Bureau
Het PR Bureau (www.hetprbureau.nl) is sinds 2005 gespecialiseerd in marketing, corporate en crisis PR. Als ‘connecting agency’ met ruim 30 vaste medewerkers heeft het bureau de ambitie om mensen en organisaties over de hele wereld met elkaar te verbinden door betekenisvolle verhalen te bedenken, groot te maken en te verspreiden. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: Huawei, VodafoneZiggo, W Amsterdam Hotel, Specsavers, HelloFresh en Harman.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.