Het PR Bureau en Voys starten samenwerking

Het PR Bureau en zakelijke telecomaanbieder Voys zijn een strategische samenwerking aangegaan. Het PR Bureau gaat Voys ondersteunen in haar missie om zakelijk Nederland beter bereikbaar te maken en te bevrijden van langdurige, complexe contracten, met behulp van een telefooncentrale in de cloud.
Voys is een zakelijke telecomaanbieder die sinds 2006 vaste telefonie aan bedrijven levert; van telefooncentrale tot telefoonnummers en de bijbehorende toestellen. Dat alles via VoIP, of simpel gezegd via het internet. Door continue innovatie biedt Voys niet alleen een telefooncentrale in de cloud, maar ook eigen ontwikkelde applicaties en de mogelijkheid deze applicaties te koppelen aan telefonie. Ondernemers hebben zo altijd en overal maximale vrijheid en bereikbaarheid. Dit leidt tot de gelukkigste klanten binnen de telecomsector, die Voys beoordelen met een gemiddelde van 8,7. Ook de NPS score van Voys is met +61 wereldwijd de hoogste binnen de sector.
Naast een vooruitstrevend product hanteert Voys een vooruitstrevend organisatiemodel, zonder management en zonder functies. In dit holacratische organisatiemodel vormen vrijheid en ruimte de basis voor leuk en effectief werken. Iedereen is ondernemer en daarmee verantwoordelijk voor zijn eigen werk en plezier. Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau: “We zijn zeer geïnspireerd door de innovatieve producten en idem visie van Voys. We maken hun bijzondere verhaal graag breder zichtbaar.”
Over Voys
Voys is een spin-off van TNO en levert sinds 2006 vaste telefonie aan bedrijven; van online telefooncentrale tot telefoonnummers en de bijbehorende toestellen op het bureau. Voys gelooft dat zakelijke telefonie beter kan. De mensen die bij Voys werken en klanten die op een persoonlijke, open en ondersteunende manier worden geholpen staan centraal. Dit vertaalt zich in: advies van mensen met verstand van zaken, een eenvoudige webomgeving waarin de klant zelf de perfecte telecomoplossing kan bouwen en contracten die per dag opzegbaar zijn.
Over Het PR Bureau
Het PR Bureau is in 2005 opgericht en houdt zich bezig met onder meer merkcampagnes, categoriecampagnes, productintroducties, copy, brand experience events, woordvoering en issue & crisis campagnes. Sinds de oprichting is het bureau gegroeid naar een team van ruim 30 vaste PR-professionals. Onlangs heeft het bureau het zusterbedrijf Blyde Benelux opgericht. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: Vodafone, Bacardi, Credit Agricole, Interpolis, Friesland Campina, ID&T en Spotify. Voor meer informatie zie www.hetprbureau.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.