Geplaatst door Prefabmaat

Prefabmaat is het beste online B2B bedrijf van 2024

Prefabmaat heeft de Youwe B2B Award gewonnen op het Shopping Awards Gala in Grand Hotel Huis ter Duin. Joris Roelink en Niek Wopereis hebben deze speciale vakprijs met een brede glimlach in ontvangst genomen op 28 maart 2024. De Youwe B2B Award wordt uitgereikt aan het bedrijf dat uitblinkt in zijn online activiteiten. Dit omvat hoe goed ze hun verschillende online en offline kanalen integreren, evenals de vooruitgang die ze hebben geboekt op digitaal gebied in het afgelopen jaar. Een deskundige jury heeft Prefabmaat beoordeeld. Naast de kans om te winnen, biedt deelname aan de award ook een gelegenheid voor bedrijven om feedback te krijgen en te reflecteren op hun prestaties.

Feedback van de Jury

De deskundige jury was zeer onder de indruk van de presentatie van team Prefabmaat. Ze waren vol lof over het enthousiasme en de passie die van Joris en Niek afstraalden tijdens de presentatie. Wat ons onderscheidt in een traditionele sector zoals de bouw werd als echt uniek benoemd. Bovendien prezen ze de bijdrage aan het oplossen van het tekort aan arbeidskrachten in de bouwsector.

De groepsapp gaat los!

‘Van ons samen!!’ en ‘Hard werken wordt beloond jongens👊🏻💪’ zo laat Joris zich uit in de groepsapp van Prefabmaat vlak nadat hij de prijs op het podium in ontvangst heeft genomen. ‘Een echte teamprestatie, met ons team staan we elke dag weer klaar om de kleinschalige bouw sneller en makkelijker te maken door onze prefab oplossingen en elementen.’

Het dankwoord van Joris Roelink

Joris sprak vol blijdschap toen hij aan het woord kwam op het podium. Hij gaf aan dat hij eigenlijk heel verrast was, gezien ze tegenover gerenommeerde bedrijven stonden. ‘Met slechts anderhalf jaar op de teller zijn we nog erg jong, maar we zijn actief bezig met het timmeren aan de weg, zowel letterlijk als figuurlijk. Onze missie om bouwen simpel te maken is een frisse twist op de slogan van de Shopping Awards ‘maak shoppen simpel’, en daar zijn we succesvol in.’

Joris benadrukte dat we vastberaden zijn om op deze weg verder te gaan en ons succes voort te zetten.

‘Maak Bouwen simpel, dat klinkt heeeerlijk!’

‘Zo sloot Dione de Graaff de avond af. Op de foto en vervolgens genieten van deze heerlijke prijs. Op naar meer mooie en prestigieuze prijzen de komende jaren maar wel stil staan bij dit fantastische moment.’ Sluit Joris af!