Privacy en een nieuw social platform kunnen samengaan

Votavi, een nieuw Nederlands social platform is live. Als businessmodel lukt het Votavi om klant contact te creëren zonder privacy te schenden. Votavi is gratis met extra mogelijkheden voor betalende premium gebruikers.
Advertenties op websites en blogs worden steeds minder waardevol. De privacy schendingen, het volgen van gebruikers maar ook vanwege het passieve karakter van advertenties. Votavi lost dit op door in plaats van te volgen, interactie te creëren. Vraag wat de klant wil in plaats van stiekem te observeren om erachter te komen.
Votavi maakt saaie en weinig aantrekkelijke vragen oftewel polls leuk en persoonlijk. Interessante vragen met gebruik van allerlei content (Instagram, YouTube, Tweets, foto’s) zorgen voor meer interactie dan passieve webadvertenties.
Votavi kan worden gebruikt op websites en blogs en als een social media tool. Voor premium gebruikers biedt Votavi extra mogelijkheden zoals naadloze integratie in een website en de mogelijkheid om met stemmers in contact te komen.
Dion Mes, maker van Votavi: “Behalve dat het voor organisaties een geweldig middel is om contact te krijgen met klanten is Votavi ontzettend effectief in snel opinies krijgen. Dit kan de opinie zijn van je vriendengroep maar je kan het ook aan iedereen vragen”.
Voor meer informatie; https://info.votavi.com . Votavi is te vinden op dit adres; https://www.votavi.com . Een iPhone/iPad app is beschikbaar in de Apple Appstore.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.