Industry Wire

Geplaatst door Probo

Probo helpt reseller bestellen met spraakgestuurde assistent op Google Home

Probo introduceert haar interactieve spraakgestuurde bestelassistent. Hiermee biedt ze resellers hulp bij het doen van hun bestellingen. JIP, Probo’s servicebot, geeft resellers via Google Home persoonlijk advies over hoe ze hun bestelling kunnen samenstellen. Daarna geeft JIP de bestelling door.

Pre-launch

JIP is gebaseerd op kunstmatige intelligentie die verbonden is met technologie van Probo. De servicebot is zelflerend en door JIP vaker in te schakelen voor bestellingen, wordt hij slimmer en persoonlijker. De komende periode staat een pre-launch gepland voor JIP en vanuit daar worden meer services aangeboden. Resellers kunnen zich aanmelden via probo.nl/jip.

Google Home

Google Home is een slimme luidspreker die op basis van spraaksturing opdrachten aanneemt voor verschillende services. JIP, een afkorting voor Jouw Interactieve Printassistent, ondersteunt resellers met een interactieve bestelmogelijkheid via spraakbesturing. De service begint door Probo uit te spreken tegen de Google Home.

Over Probo

Probo is de logistieke dienstverlener die exclusief print voor resellers in de creatieve branche. Hiervoor combineren ze 100% e-commerce als gebruiksvriendelijke webshop voor printproducten met innovatieve maakindustrie. Met 350 medewerkers is Probo daarbij een grote werkgever in Dokkum. Naast het grootste assortiment innovatieve printproducten, helpt Probo resellers onder andere verder met gratis templates, mock-ups, een kennisbank en evenementen. Met deze verkooptools en services kunnen resellers hun klanten keer op keer verrassen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht