Industry Wire

Geplaatst door DDMA

Publiek debat Social Media Marketing Code

De code stelt regels voor marketing via alle sociale media en is bepalend voor de toekomst van het kanaal. Na het kick off debat, wordt de discussie vanaf donderdag 10 juli online voortgezet om nog dit jaar een Gedragscode te kunnen aannemen die de branche gezond houdt en verder doet groeien.

Lees meer over deze code in ‘Rondvraag: Regels voor Social Media Marketing?’
– Hieronder meer achtergrond over de Code –

Wie: Het Social Marketing Platform van de DDMA organiseert dit evenement
Wanneer: 17:00 – 18:30, 9 juni
Waar: Lab 111, Arie Biemondstraat 111, 1054 PD Amsterdam
Wat: prikkelende stellingen, open discussie, experts, voorbeelden, een drankje.
Hoe: Geef je op via ddma.nl. Het aantal deelnemers is beperkt

Let op: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er is een maximum aantal deelnemers.

Achtergrond
Het DDMA wil met het Social Marketing Platform de Social (Media) Marketing sector op een hoger niveau brengen en helpen groeien. Een van de actiepunten is om in 2010 een Gedragscode voor Social (Media) Marketing te introduceren. In 2009 bracht het SMP een eerste versie hiervan uit als discussie –starter, gebaseerd op de internationaal toonaangevende Womma Ethics Code.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht